Sminkefjerner

Takk for tips! Hvor kan det i så fall kjøpes? :)
Iherb eller jeg handler alt på oyemam. No. Bruker kun de produktene. Sheabutter bruker jeg som dag og nattkrem. Pluss arganolje. Kan også brukes i hår. Liker ikke putte ting på huden med hormnfremkallende stoffer og alt slags mulig. Dette er helt rent og billig. Veldig drøye også.

Jeg bruker Simple :)

den er mega feit, så den tar av all sminke. Vi begynte med det, da vi startet teatergruppa, den er super bra på å ta vekk teatersminke. Så jeg fortsatte bare å bruke den på hverdagssminken min også :)

Men, hva om man får spenol i øyet da? Jeg glemmer meg innimellom og gnikker på øyet og da får jeg servietten på øyet og det svir :P så fet krem på øyet. ..?

Bruker babyolje jeg.
Fungerer veldig godt :)

vel.. i alle år har jeg brukt spenol, fukter huden og inneholder ingen rare saker.. og den er billig, under 20 kroner :)

Men Spenol inneholder vel parabener, hormonforstyrrende stoffer? Jeg vil anse det som rare saker i alle fall.

Kokosolje;), (nam, nam) ingen kviser etter jeg begynnte med kokosoljen( ironisk) Siden jeg alltid gikk for oil free produktmerkingen. Jaja tok bare 32 år og finne ut at hvis hud ikke får olje så lager den selv i overmål. Den er forresten fin til tusen andre ting ( Hår,kropp,negler, gravidmage,bryst, polering av tremøbler osv osv)

Spenol er vel ikke anbefalt? Da det inneholder hormonforstyrrende stoffer som Methylparaben og Propylparaben. Det så jeg på tven en gang :p

Back
Topp