Sminkefjerner

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Noen som kan anbefale en god sminkefjerner? Helst da uten noen " skumle" ingredienser og som ikke er alt for dyr :)

Bruker lancome bi-facil og er veldig fornøyd med den :-) veit ikke hvordan innholdet er riktig nok

Jojoba olje, helt ren!!! Beste du kan bruke på huden.

vel.. i alle år har jeg brukt spenol, fukter huden og inneholder ingen rare saker.. og den er billig, under 20 kroner :)

Jeg bruker simple sine sminkeservietter. Kun fordi det er så lettvindt. Har ikke tid til noe annet:p men er forsåvidt fornøyd med dem også:p

Bruker renseserviett også påfører jeg Nivea cleansing toner etter det ;) en koster vel rundt 30 kroner :P

Spenol som sminkefjerner? Den var ny:)

den er mega feit, så den tar av all sminke. Vi begynte med det, da vi startet teatergruppa, den er super bra på å ta vekk teatersminke. Så jeg fortsatte bare å bruke den på hverdagssminken min også :)

Jeg bruker simple sine sminkeservietter. Kun fordi det er så lettvindt. Har ikke tid til noe annet:p men er forsåvidt fornøyd med dem også:p

De inneholder parabener mener jeg, så da vil jeg helst ikke bruke de! Men takk for tipset :)

Back
Topp