Noen som kan anbefale en god sminkefjerner? Helst da uten noen " skumle" ingredienser og som ikke er alt for dyr 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De liker jeg og. Enkelt og greit. Også liker jeg Clinique rensevann om jeg skal være litt mer nøyeSimple renseservietter
Spenol som sminkefjerner? Den var nyvel.. i alle år har jeg brukt spenol, fukter huden og inneholder ingen rare saker.. og den er billig, under 20 kroner![]()
Jeg bruker simple sine sminkeservietter. Kun fordi det er så lettvindt. Har ikke tid til noe annetmen er forsåvidt fornøyd med dem også
![]()
Har ikke hørt om det før, menvel.. i alle år har jeg brukt spenol, fukter huden og inneholder ingen rare saker.. og den er billig, under 20 kroner![]()
Spenol som sminkefjerner? Den var ny![]()
Bruker lancome bi-facil og er veldig fornøyd med denveit ikke hvordan innholdet er riktig nok
Jojoba olje, helt ren!!! Beste du kan bruke på huden.
Simple renseservietter
vel.. i alle år har jeg brukt spenol, fukter huden og inneholder ingen rare saker.. og den er billig, under 20 kroner![]()
Jeg bruker simple sine sminkeservietter. Kun fordi det er så lettvindt. Har ikke tid til noe annetmen er forsåvidt fornøyd med dem også
![]()
Bruker renseserviett også påfører jeg Nivea cleansing toner etter deten koster vel rundt 30 kroner
![]()
De du får kjøpt på butikken? De inneholder parabener så da vil jeg helst ikke bruke de. Men takk for tips![]()