Sminke!

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Nei :)
Tåler dårlig øyesminke, så det kan jeg ikke bruke på jobb :( Men bruker når jeg "skal noen steder" :)
Må alltid bruke noe brunkrem eller noe sånt da :)

Øyebryn og øyevipper syntes ikke uten litt ekstra farge pga de er så lyse. Og så bruker jeg en øyeskygge som er lik huden min for å dekke alle blodårene som er synlige på øyelokkene. Men ikke hver dag jeg bruker, men på jobb får jeg kommentarer om at jeg ser så sliten ut uten disse tingene. Men samtidig får jeg skryt av kollegaer at jeg er så fin og naturlig bare jeg hiver på meg de vante tinga som tar 2 min. Men når det ikke er jobb går jeg ofte uten med mindre jeg skal noe spesielt eller jeg får lyst til å stelle meg litt ekstra.

Stort sett bare når jeg skal på fest, selskap eller noe annet der man pynter seg litt :P

Bara visst eg ska på noet. Veldigt selden eg e hjemma
Å sminker meg.

Noen dager blir det gårsdagens :)

Nei, har blitt meir avslappa til sminke etter eg vart mor. Da kom dusjing øverst på lista for å føle meg fresh :)

Sminker meg når jeg skal på jobb, men bruker kun BB-krem og maskara, en sjelden gang slenger jeg på litt kajal og...
Har jeg fri er det særdeles sjelden jeg sminker meg....

Ja, stortsett, men ikke hvis jeg bare er hjemme :)

Nei, sjelden. Såpass sjelden at jeg kaller det "å lufte sminken" når jeg gjør det :p

Når jeg er frisk og oppegående, så ja :) nå kunne det ikje brydd meg mindre.

Bruker aldri mer enn mascara til hverdags, hvis jeg kun skal være hjemme er det ikke alltid jeg gidder å styre med det.

Back
Topp