Sminke!

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Nei går oftere uten enn med :-P

Ja, hver dag. Om jeg en dag hadde glemt å sminke meg før jobb (har aldri skjedd) så hadde jeg nok snudd og gått tilbake for å sminke meg.
Bruker bare mascara, foundation og litt kajal, så bruker bare 5 minutter.

jeg sminker meg omtrent hver dag.. Om det er forestilling på jobb, så er jeg ekstra sminket. Men jeg kan fint gå uten sminke også.
Når jeg sminker meg er det hele pakka.
foundation, pudder, mascara, eyeliner, rouge, leppestift, øyenbrynspenn :P

Hvis jeg skal ut ja. Hvis jeg bare skal være hjemme så gidder jeg ikke :-)

Bruker ikke sminke...
Kaaanskje litt maskara om jeg skal på fest e.l.

Jepp :) kan være en sjelden dag jeg ikke bruker, men kun hvis jeg bare skal være hjemme:p

Farger både vipper og bryn. Tar på litt rouge, så fiks ferdig. :)

Kun hvis jeg skal på jobb og sammenkomster. Gidder ikke hvis jeg bare tasser rundt hjemme. Hvis jeg ikke har sminket meg på morgenen så skal det mye til for at jeg gidder senere på dagen uansett om det er besøk eller butikken.

Ja :)

Ja,føler meg ikke "kledd" uten. Vasker meg, kler meg, sminker meg (morgenrituale) - så kan dagen starte. Kun hvis jeg overnatter i marka at jeg ikke sminker meg - maskara er absolutt minimum uansett spent om jeg blir pysjamasmamma når ungen blir født :-)

Nei. Som regel bare om det er noe spesielt. Jobber ute i regn og sånt. Ser lite lekkert ut med sminke som renner ned kinna :p

Nei, nå som jeg har permisjon går jeg mye uten. Har vært veldig deilig. Men ellers så bruker jeg litt sminke ja :)

Back
Topp