Sminke i posten!

Hoppande teltplugg

Forumet er livet
Nå har jeg maaaasse sminke på vei i posten!

Bestilte 15 ting (16 om man regner med gratissettet med 32 øyenskygger som jeg får med) den 09.06, og fikk mlding to TIMER etter bestilling om at det var sendt fra deres kontor.

Idag bestilte jeg 18 nye ting (de har 20% avslag på ALT på nettsiden nå), og de pakkes as we speak. Pris sammenlagt for alt?

459,50 innkludert frakt

Dårlig stil å ikke legge med en link 

Vet du hvor mye du må betale i toll da? For den ene av de to bestillingene (eller begge) ble over 200?

Verdien på pakke nummer en ble 199,80, altså slipper jeg toll på den. Frakten blir ikke medregnet i tollpliktig beløp. Dersom pakken hadde kostet 201 kroner så hadde jeg måttet betale toll på hele summen, innkl frakt.

Andre pakken kostet 191 kr utenom frakt, så slipper toll der også (dette er godt planlagt!)

Siden frakten ikke er mer enn ca 35 kr per pakke, så er det helt verdt det

Ahh :) Tenkte nemlig at prisen du nevnte først var utenom frakt! Har du noen erfaring med denne sminken? Så jo veldig bra ut, og prisene var rimelig fine!

Edit: flaut. Ser jo nå at du skrev inklusive frakt. SORRY!!

Fuglen skrev:
Ahh :) Tenkte nemlig at prisen du nevnte først var utenom frakt! Har du noen erfaring med denne sminken? Så jo veldig bra ut, og prisene var rimelig fine!

Jeg har en del av sminken og er superfornøyd med det. Bestiller mer av et par ting også fordi jeg bruker det så mye

Takk for tips!! Blir nok litt shopping på meg i morgen tidlig hvis det har kommet penger inn på konto! ;)

Fuglen skrev:
Takk for tips!! Blir nok litt shopping på meg i morgen tidlig hvis det har kommet penger inn på konto! ;)

Jeg tror ikke du vil angre!

spennende - da har jeg bestilt derfra - men visste ikke at frakt ikke var inkludert i tollregler - gjelder det om jeg handler fra ebay også??? pleier alltid innregne det jeg, så jeg ikke handler over 200 inklusive frakt ;P

Oooh takker. Er veldig fornøyd med det jeg har kjøpt der tidligere 

Hvorfor fikk du med gratis stæsj, og kan jeg og få det? 

Annicken skrev:
spennende - da har jeg bestilt derfra - men visste ikke at frakt ikke var inkludert i tollregler - gjelder det om jeg handler fra ebay også??? pleier alltid innregne det jeg, så jeg ikke handler over 200 inklusive frakt ;P

Du skal tolle på verdien av selve varen, frakt er ikke inkludert. 

Blæ!! Måtte nesten inn dit og handle etter at jeg leste dette innlegget!
Da har jeg fått shoppet meg:

5 forskjellige sminkekoster
4 neglelakker
1 stor palett med øyenskygge (sikkert den du fikk gratis!! Måtte kjøpe den jeg!)
1 Blush
1 pudder
1 lipgloss

Til den nette sum av 191 kr! *fornøyd* 
Postkassen min kommer til å eksplodere! Venter en del smykker, vesker og klær fra diverse nettbutikker fra før av.

Bouncing buttplug skrev:

Bestilte 15 ting (16 om man regner med gratissettet med 32 øyenskygger som jeg får med) den 09.06, og fikk mlding to TIMER etter bestilling om at det var sendt fra deres kontor.

Idag bestilte jeg 18 nye ting (de har 20% avslag på ALT på nettsiden nå), og de pakkes as we speak. Pris sammenlagt for alt?

459,50 innkludert frakt

Betale du 459 for ALT eller for de 18 siste tingene?

AnaBanana skrev:
Hvorfor fikk du med gratis stæsj, og kan jeg og få det? 

Det var forrige promokode. Var forrige uke eller noe. Men meld deg på nyhetsbrevet, så får du beskjed ved alle koder

Annicken skrev:

ja, gjelder sover alt Dersom summen på varen er under 200 så betaler man ikke frakt, men er summen over 200 så betaler man toll på både pris og frakt

~peanut~ skrev:
Blæ!! Måtte nesten inn dit og handle etter at jeg leste dette innlegget!
Da har jeg fått shoppet meg:

5 forskjellige sminkekoster
4 neglelakker
1 stor palett med øyenskygge (sikkert den du fikk gratis!! Måtte kjøpe den jeg!)
1 Blush
1 pudder
1 lipgloss

Til den nette sum av 191 kr! *fornøyd* 
Postkassen min kommer til å eksplodere! Venter en del smykker, vesker og klær fra diverse nettbutikker fra før av.

Hvilken lipgloss? de Liuid lipstick er kjempegode!
Den paletten var en kode i forrige uke da de nådde 150.000 likes på facebook

Snart3gutter skrev:

Bouncing buttplug skrev:

459,50 innkludert frakt

Betale du 459 for ALT eller for de 18 siste tingene?

ALT. 34 ting og frakt for to pakker

Kjøpte Plumping Lip Glaze. Har testet leppestiften deres før, men ikke lipglossen. 

Ja, fant ut det. Pytt pytt, kostet ikke allverden så det gikk greit. Var egentlig eyelineren jeg skulle ha, det var hovedgrunnen til at jeg klikket meg inn dit, men den hadde de ikke. Den er jo omtrent alltid utsolgt. Forstår veldig godt det, den er sykt bra.

Back
Topp