Sminke i posten!

~peanut~ skrev:
Kjøpte Plumping Lip Glaze. Har testet leppestiften deres før, men ikke lipglossen. 

Ja, fant ut det. Pytt pytt, kostet ikke allverden så det gikk greit. Var egentlig eyelineren jeg skulle ha, det var hovedgrunnen til at jeg klikket meg inn dit, men den hadde de ikke. Den er jo omtrent alltid utsolgt. Forstår veldig godt det, den er sykt bra.

Den har jeg også bestilt 2 av denne gang. Blir spennende å prøve! liker så godt cream eyelineren jeg, så håper de får inn den snart

Bouncing buttplug skrev:

~peanut~ skrev:
Kjøpte Plumping Lip Glaze. Har testet leppestiften deres før, men ikke lipglossen. 

Ja, fant ut det. Pytt pytt, kostet ikke allverden så det gikk greit. Var egentlig eyelineren jeg skulle ha, det var hovedgrunnen til at jeg klikket meg inn dit, men den hadde de ikke. Den er jo omtrent alltid utsolgt. Forstår veldig godt det, den er sykt bra.

Den har jeg også bestilt 2 av denne gang. Blir spennende å prøve! liker så godt cream eyelineren jeg, så håper de får inn den snart

Hvilken farge da? Bestilte Plum pout, jeg. Bare den ikke blir så aaaaltfor fjortiss til meg som er mørk.

Jeg bestilte derfra nå jeg også, og det kom på 34,45. 
Men på den ene kvitteringa jeg fikk på mail stod det;
Order total: 34.45 GBP. Hva betyr det?? For det ble trekt over 300kr fra kortet mitt, men 35 dollar blir jo bare 188 kr... 

faaen glem det.. De regner i britiske pund, ikke sant? crap, trodde det var dollar jeg.. 
Jaja.. Da må jeg vel betale toll da

Piamsk skrev:
Order total: 34.45 GBP. Hva betyr det?? For det ble trekt over 300kr fra kortet mitt, men 35 dollar blir jo bare 188 kr... 

faaen glem det.. De regner i britiske pund, ikke sant? crap, trodde det var dollar jeg.. 

Jeg ser på tollvesenet sin side at sminke er tollfritt!
Da vet jeg deeet til neste gang

Bouncing buttplug skrev:

Piamsk skrev:

Jeg ser på tollvesenet sin side at sminke er tollfritt!
Da vet jeg deeet til neste gang

Seriøst???

Jeg har måttet tolle etter å ha bestilt fra strawberrynet.com emoticon

Hudpleie og sminke er tollfritt står det. Er ikke fortollingsgebyr du har betalt da?

Back
Topp