Smilereader

Babydrømmen87

Gift med forumet
Julistrålene 2025 ♡
Hei.

Noen som har erfaring med dette testsettet? Fikk det i posten i dag og er litt spent hvordan disse strimlene er. Har de like gode el strimler som babyplan? :)
FF5FDF50-E7F5-4C93-A3E4-BDCDA6B25F39.jpeg

Hei.

Noen som har erfaring med dette testsettet? Fikk det i posten i dag og er litt spent hvordan disse strimlene er. Har de like gode el strimler som babyplan? :) Vis vedlegget 406148
Har ikke prøvd dem men vurderte å bestille når BP var tomme for BP-testene. Endte opp å vente og safe det med BP i stede. Lastet dog ned appen og den var litt vrien synes jeg for jeg forsøkte å bruke BP-testene med den men det ville den ikke la meg gjøre. Prøvde den bare ut i noen dager før jeg ga opp. Gjerne oppdater underveis om disse er noe :)

Har ikke prøvd dem men vurderte å bestille når BP var tomme for BP-testene. Endte opp å vente og safe det med BP i stede. Lastet dog ned appen og den var litt vrien synes jeg for jeg forsøkte å bruke BP-testene med den men det ville den ikke la meg gjøre. Prøvde den bare ut i noen dager før jeg ga opp. Gjerne oppdater underveis om disse er noe :)
Bruker CBFM i tillegg, så bruker strimler bare for moro skyld og for å være litt sikrere på når jeg får positiv test. Så skal oppdatere underveis om disse lever opp til samme ryktet som BP :)

Da har jeg fått testet smilereader sine eggløsnings tester. Og jeg må si at jeg er veldig positivt overraska!

Man ser utvilsomt når testen ble positiv. Syntes nesten det var enklere å se på disse enn på babyplan. Da babyplan holder seg «nesten positive» mye lengre.

(Babyplan testet jeg med bare for å dobbeltsjekke egentlig, fikk også max på CBFM 6/6, så beklager stygg skrift på bildet:hilarious:)

Så ikke noe problem å bruke Smilereader ihvertfall:joyful:

Edit: ser jo nå at datoene på bp er helt feil:facepalm::playful:

C4DE1203-B9FE-419D-B334-5E9DAD4F8335.jpeg

E970FC0C-8E16-438E-8B88-8A043F7176AF.jpeg

Last edited:
Da har jeg fått testet smilereader sine eggløsnings tester. Og jeg må si at jeg er veldig positivt overraska!

Man ser utvilsomt når testen ble positiv. Syntes nesten det var enklere å se på disse enn på babyplan. Da babyplan holder seg «nesten positive» mye lengre.

(Babyplan testet jeg med bare for å dobbeltsjekke egentlig, fikk også max på CBFM 6/6, så beklager stygg skrift på bildet:hilarious:)

Så ikke noe problem å bruke Smilereader ihvertfall:joyful:

Vis vedlegget 407206
Vis vedlegget 407207
Fikk du prøvet appen og? Hadde helt glemt ut dette her, gøy med oppdatering :)

Er du fortsatt fornøyd med disse? Jeg bestilte en pakke, men ble så usikker når jeg ser så lite snakk om den på forumet :smiley-ashamed004

Back
Topp