Smerter/murringer i eggstokkene?

Lykkeliten_87

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Desemberskatter 2016
Flere som har dette? Hadde mye menssmerter for et par uker siden men det er ikke mye menssmerter lenger. Men innimellom har jeg sånn pulserende verking i eggstokken.
Leste at dette kunne være produksjonen av hcg? Først var det bare i venstresiden meg igår begynte det i høyresiden. Er dette bare livmoren som strekker seg? Andre med sånn vondt i kun eggstokkene? Hadde det vært noe svangerskap utenfor livmoren hadde det vel ikke gjort vondt i begge?

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er nok bare livmora som vokser og strekker seg :)

er det xu så har du kjempe vondt på en side. og blødninger.. er nok livmor og ligamentsmerter tenker jeg...

Ganske sikker på at det er et godt tegn! Jeg har lignende symptomer. Gjør ikke direkte vondt, men er noe ubehagelig.

Jeg har også det, værst på morningen og kvelden. Så lenge ikke det gjør vondt, er det bare positivt. Det vokser og gror nedi der:p

05.01.2015 <3

Slik har eg det med. Er nok bare det at det vokse og gror

Har hatt menssmerter, men i dag har det vært mest murringer. Hvis det er exu, hadde du fått sterke smerter, samt blødning(been there). Du kan nok ta det helt med roJeg skjønner derimot veldig godt bekymringen din. Jeg er livredd for å miste igjen, og i går hadde jeg veldig vondt, og papiret ble litt farget da jeg var på do. :( Hvor lenge hadde du menssmerter?

Back
Topp