Smerter på sidene og øverst i magen, masse kynnere og murringer i ryggen og der nede.. Noen som har peiling? Skikkelig ubehagelig hvertfall 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det kommer og går :/ ser an til i morgen før vi ringer inn til sykehuset for en evt sjekk.. Takk som spørHvordan går det? Har det gitt seg?![]()
Magnesium er godt for muskelfunksjon, benbygning, forebyggende mot kramper I f.eks leggmusker og reduserer tretthet og utmattelse.Har roet seg i dag, i dag er det tilbake til normalenhva er det magnesium skal være godt for?
Er det noe jeg burde ha i hus?
Magnesium er godt for muskelfunksjon, benbygning, forebyggende mot kramper I f.eks leggmusker og reduserer tretthet og utmattelse.
Er kjekt å ta magnesium og aldeles ikke falig. Jeg har tatt det daglig I flere år for å forebygge mot migrene. Hjelper meg utrolig mye. Andre bruker det til f.eks leggkramper. Får kroppen i seg for mye så får du bare løs mage. Du får kjøpt det i matbutikk, helsekost og apotek.
Uff da.... ikke bra... godt de er imøtekomme daSmertene har jo kommet tilbake illpet av dagen så ble enig med føden at jeg ringer i morgen og kommer på sjekk hvis det fortsatt ikke har gitt seg eller kommer igjen forresten![]()
Smertene har jo kommet tilbake illpet av dagen så ble enig med føden at jeg ringer i morgen og kommer på sjekk hvis det fortsatt ikke har gitt seg eller kommer igjen forresten![]()