Smerter i magen

lykkeliten8889

Betatt av forumet
Septemberlykke 2015
Smerter på sidene og øverst i magen, masse kynnere og murringer i ryggen og der nede.. Noen som har peiling? Skikkelig ubehagelig hvertfall :(

Jeg aner ikke dessverre men håper det gir seg snart :) Kan det være kraftige kynnere?

Mjoo, er så teit, for er på ferie i sogn med nærmeste sykehus 1 time unna :p og en super aktiv kar på 1,5 :) får litt dårlig samvittighet for at pappaen må gjøre alt :p får håper det roer seg snart..

Får håpe det gir seg.. Jeg har fått mer og mer kynnere den siste tia... I magen, ryggen og kjennes ut som mensen murring..

Jeg hadde noe lignende på lørdag, da startet det med kynnere, så fikk jeg mens murring, vondt i hoftene, stråling ned i lårene, og alt dette kom sammen med at magen stramme seg, pluss at det presset litt ned så jeg var ganske vond og øm nedentil også, kom i tak i ca en time, så ga det seg. Begynnende små rier sa jordmor at det kunne være, tok magnesium og paracet, så sovna jeg. Siden da har jeg hatt en del mer kynnere, men ikke på lik linje de smertene og takene som i helga. Fikk beskjed om å fortsette å ta magnesium og prøve å lytte mer til kroppen ;)

Har roet seg i dag, i dag er det tilbake til normalen :) hva er det magnesium skal være godt for?
Er det noe jeg burde ha i hus?
Magnesium er godt for muskelfunksjon, benbygning, forebyggende mot kramper I f.eks leggmusker og reduserer tretthet og utmattelse.
Er kjekt å ta magnesium og aldeles ikke falig. Jeg har tatt det daglig I flere år for å forebygge mot migrene. Hjelper meg utrolig mye. Andre bruker det til f.eks leggkramper. Får kroppen i seg for mye så får du bare løs mage. Du får kjøpt det i matbutikk, helsekost og apotek.

Magnesium er godt for muskelfunksjon, benbygning, forebyggende mot kramper I f.eks leggmusker og reduserer tretthet og utmattelse.
Er kjekt å ta magnesium og aldeles ikke falig. Jeg har tatt det daglig I flere år for å forebygge mot migrene. Hjelper meg utrolig mye. Andre bruker det til f.eks leggkramper. Får kroppen i seg for mye så får du bare løs mage. Du får kjøpt det i matbutikk, helsekost og apotek.

Okei, får ta en tur å handle i morgen :)

Smertene har jo kommet tilbake illpet av dagen så ble enig med føden at jeg ringer i morgen og kommer på sjekk hvis det fortsatt ikke har gitt seg eller kommer igjen forresten :)

Smertene har jo kommet tilbake illpet av dagen så ble enig med føden at jeg ringer i morgen og kommer på sjekk hvis det fortsatt ikke har gitt seg eller kommer igjen forresten :)

Håper det gir seg snart men sikkert godt å vite at du kan ringe dersom det ikke gir seg for da er det sikkert fornuftig å få det sjekket :)

Back
Topp