Smerter på sidene og øverst i magen, masse kynnere og murringer i ryggen og der nede.. Noen som har peiling? Skikkelig ubehagelig hvertfall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det kommer og går :/ ser an til i morgen før vi ringer inn til sykehuset for en evt sjekk.. Takk som spørHvordan går det? Har det gitt seg?
Magnesium er godt for muskelfunksjon, benbygning, forebyggende mot kramper I f.eks leggmusker og reduserer tretthet og utmattelse.Har roet seg i dag, i dag er det tilbake til normalen hva er det magnesium skal være godt for?
Er det noe jeg burde ha i hus?
Magnesium er godt for muskelfunksjon, benbygning, forebyggende mot kramper I f.eks leggmusker og reduserer tretthet og utmattelse.
Er kjekt å ta magnesium og aldeles ikke falig. Jeg har tatt det daglig I flere år for å forebygge mot migrene. Hjelper meg utrolig mye. Andre bruker det til f.eks leggkramper. Får kroppen i seg for mye så får du bare løs mage. Du får kjøpt det i matbutikk, helsekost og apotek.
Uff da.... ikke bra... godt de er imøtekomme daSmertene har jo kommet tilbake illpet av dagen så ble enig med føden at jeg ringer i morgen og kommer på sjekk hvis det fortsatt ikke har gitt seg eller kommer igjen forresten
Smertene har jo kommet tilbake illpet av dagen så ble enig med føden at jeg ringer i morgen og kommer på sjekk hvis det fortsatt ikke har gitt seg eller kommer igjen forresten