Smerter høyre side

Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Er i dag 4+5. Har smerter i høyre side, fra rundt hofte til et stykke opppver, og bak mot rygg. Ikke uutholdelige, men er jevnt til stede med litt topper hvor jeg kjenner det godt. Er mer murring, og ømhet - med litt stikkniger inn i mellom. Hva kan disse smertene være? Skal det merkes så godt med graviditet så tidlig? Bekymret


♡♡Termin 02.03.2015♡♡
 
Er det lignende som menssmerter?? Jeg har hatt det siden 2 dager etter EL. Varierer mellom høyre og venstre side. Stikker og sliter i "eggstokkområdet", stikninger osv. Har forstått at det er visst ganske vanlig :) Jeg springer likevel på do med jevne mellomrom for å sjekke om TR har kommet - til tross for positive tester i fleng :p

Er for øvrig 4+2.
 
Har aldri vært plaget med menssmerter igrunn, men det kan godt hende det ligner. Hatt positiv test allerede i over en uke, så håper ikke det går galt. *krysser alt jeg har* :)


♡♡Termin 02.03.2015♡♡
 
Jeg tenker som så at om du ikke blør så er det meste vanlig med en graviditet :D Det gjør litt vondt her og litt vondt der.. Det strekker på seg og kroppen venner seg til å være gravid..
Men om du føler deg usikker så er det sikkert greit å ta kontakt med lege/jordmor.. :D
 
Jeg var heller ikke såååå plaget med menssmerter, mer smerter rundt EL faktisk. Men kjenner det igjen som menssmerter - men litt kraftigere. Har hatt det nå i over 2 uker :) Og siste test tok jeg i går og den var fremdeles positiv:D

Krysser fingre og tær for at det som skal sitte fast, blir sittende og vokser seg stor og sterk :D
 
Er i dag 4+5. Har smerter i høyre side, fra rundt hofte til et stykke opppver, og bak mot rygg. Ikke uutholdelige, men er jevnt til stede med litt topper hvor jeg kjenner det godt. Er mer murring, og ømhet - med litt stikkniger inn i mellom. Hva kan disse smertene være? Skal det merkes så godt med graviditet så tidlig? Bekymret


♡♡Termin 02.03.2015♡♡
Jeg har hatt vondt siden el med en del stikninger. To dager før ikm fikk eg ikke sove pga voldsomme smerter og måtte ta paracet. Så kjenner meg igjen i dine beskrivelser. Eg håper d bare er livmoren som skal strekke seg.
 
opplever det samme jeg også men det er nok graviditeten :)

♡♡Termin 01.03.2015♡♡
 
Så godt å høre det ikke bare er meg, da er det nok helt normalt! :):):)


♡♡Termin 02.03.2015♡♡
Jeg hadde ganske mye menssmerter før jeg ble gravid med jenta vår og kjente det godt igjen da jeg gikk med lillejenta. Det er masse som skjer der nede i begynnelsen, så verk i lysk, rygg og hofter er veldig vanlig. Jeg ble forklart av jordmor at nervetrådene sitter høyt oppe på ryggen, så selv om det kan virke som at noe er galt så er det helt normalt. Så lenge du ikke blør kan du ta det helt med ro. Men nevn det gjerne på helsestasjonen når du skal dit :)

Nå har jeg relativt sterke menssmerter igjen, uten at jeg har mensen, og sliter med ryggen også. Vet ikke om jeg er gravid ennå, men skal ta test neste uke. Jenta vår er nesten 13 måneder og vi hadde håpet å vente litt lenger med nr 2. Men er det en liten spire der så tar vi det som det kommer ;)

Lykke til! :)
 
Jeg hadde ganske mye menssmerter før jeg ble gravid med jenta vår og kjente det godt igjen da jeg gikk med lillejenta. Det er masse som skjer der nede i begynnelsen, så verk i lysk, rygg og hofter er veldig vanlig. Jeg ble forklart av jordmor at nervetrådene sitter høyt oppe på ryggen, så selv om det kan virke som at noe er galt så er det helt normalt. Så lenge du ikke blør kan du ta det helt med ro. Men nevn det gjerne på helsestasjonen når du skal dit :)

Nå har jeg relativt sterke menssmerter igjen, uten at jeg har mensen, og sliter med ryggen også. Vet ikke om jeg er gravid ennå, men skal ta test neste uke. Jenta vår er nesten 13 måneder og vi hadde håpet å vente litt lenger med nr 2. Men er det en liten spire der så tar vi det som det kommer ;)

Lykke til! :)

Takk:) så langt går det bra:) var på ul i dag, 5+5:) satser pã det holder løpet ut!:):)


♡02.03.2015♡
 
Back
Topp