Smertelindring!

Hvordan fungerer det å få epidural? Vet at det er ei slags sprøyte i ryggen, men gjør det vondt? Sikkert dumt spm, men jeg spør likevel :happy:
 
Jeg har hatt epidural med både min første og andre fødsel. Første fødsel 27 lange timer. andre fødsel rask (ca 5/6 timer) og mer intense rier. Super fornøyd med epidural som lindring! Ønsker epidural denne gangen også! Var i fin form og var bevegelig, gikk rundt. Men var likevel tilstede, og kjente riene- så måtte puste og jobbe meg gjennom

Jeg har veldig lyst å prøve lystgass. Bare synd de ikke tilbyr det i Bergen
Kan vi risikere å ikke få tilgang på f eks epidural i den tiden vi er nå? Noen som har fått noe info om dette?

Har ikke hørt noe om at man ikke skal kunne få epidural pga omstendighetene i disse tider, så ser for meg det er som vanlig. :)
 
Hvordan fungerer det å få epidural? Vet at det er ei slags sprøyte i ryggen, men gjør det vondt? Sikkert dumt spm, men jeg spør likevel :happy:
Jeg kan ikke huske det som smertefullt. Var mest fokusert på å sitte helt rolig da nåla ble stukket inn, noe som var utfordrende nok med smertene fra riene. :whacky011 Sikkert andre som har andre opplevelser med det, men her gjorde det ikke vondt å få satt epidural. :)
 
Back
Topp