Jeg aner ikke hvordan det er å ha smertestillende... All natural alle gangene, vel prøvde lystgass på nr 5 bare for å prøve, og det hjalp mot de værste smertene på "toppen" av riene... Ble heller ikke kvalm av den... (før på kvelden, men kastet ikke opp)
Jeg som deg er livredd nåler, og man skal være veldig god på overtalelse samt at jeg ikke skal kjenne stikket... Jeg sier til alle som MÅ stikke meg "du får bare EN eneste sjanse!!"
Ser på fødeavdelingen osv at der får de epidural med engang de kommer inn omtrent, og de som føder uten er visstnok superhelter!!
Synes alle fødende er superhelter jeg da... Drugs eller ikke! Og noen tåler jo mer smerte enn andre...
Men for min del har det holdt å puste dypt inn gjennom nesa og ut av munn... Tunge, dype pust har fått meg igjennom riene... Men de siste riene før pressriene er heavy shit, man føler man mister litt kontrollen og ber/roprr til gud om å få alt av drugs de har... Hihi...
Når hodet står i åpningen, kan du be om å få en varm klut nedentil mens de støtter hodet til babyen... Det syntes jeg lindret masse...
Sånn har jeg opplevd det hvertfall
Men nå har jeg ikke hatt fødsler som har vart i mange timer heller, jeg har vært ganske heldig...
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app