Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg håper på epidural, men jeg har hørt at man ikke får det hvis man har tatovering i korsryggen, noe jeg har. Håper det bare er en påstand uten hold..
Kommer an på hvor massiv den er. De kan ikke stikke der det er blekk...Jeg håper på epidural, men jeg har hørt at man ikke får det hvis man har tatovering i korsryggen, noe jeg har. Håper det bare er en påstand uten hold..
Da var min anestesilege gammeldags som mente det ikke kunne gis nåe man hadde tatoveringAngående epidural og tatovering: http://www.babyverden.no/Fodsel/Smertelindring/Tatovering-og-epidural/
Jeg håper på epidural, men jeg har hørt at man ikke får det hvis man har tatovering i korsryggen, noe jeg har. Håper det bare er en påstand uten hold..
Fødte dere med eller uten smertelindring sist (hvis dere har barn fra før)? Hva ønsker dere denne gangen?
Hvilken type?
Hadde epidural sist, og dør om jeg ikke får det igjen.. hehe
Har en med epidural og en uten, definitivt myyye bedre og mer naturlig uten. Stor forskjell på hvordan kroppen klarer å gi de rette signalene med og uten epidural. Fødte i vann sist og har veldig lyst til å gjøre det igjen, det var helt magisk.