Er det noen som har opplevd veldig smertefulle eggløsninger? Hvor det er blitt behov for sterke smertestillende?
Jeg hadde vist det nå i helgen, trodde det var noe riv ruskende galt!
Ble sendt til sykehuset i dag, der så de at jeg har iløpet av helgen hadd en blødende eggløsning, som mest sannsynlig var årsaken til smertene. Var så vondt at jeg gråt bare jeg måtte løfte gutten på 2 år. Aldri opplevd noe lignende..
Har noe sammenvoksninger i magen som nok gjorde det hele en smule værre enn det skal være.
Skulle egentli hadd eggløsning rundt 30.november, så hadde ingen tanker om at dette var en eggløsning.
Jeg hadde vist det nå i helgen, trodde det var noe riv ruskende galt!

Ble sendt til sykehuset i dag, der så de at jeg har iløpet av helgen hadd en blødende eggløsning, som mest sannsynlig var årsaken til smertene. Var så vondt at jeg gråt bare jeg måtte løfte gutten på 2 år. Aldri opplevd noe lignende..
Har noe sammenvoksninger i magen som nok gjorde det hele en smule værre enn det skal være.
Skulle egentli hadd eggløsning rundt 30.november, så hadde ingen tanker om at dette var en eggløsning.
Trodde jo jeg hadde eggløsning rundt den 30.november. Føler alt håp er ute denne måneden desverre..

men husk ikke ibux eller naproxen, kun paracet man kan ta.

gratulerer!