Smatter du eller dine?

Nei, ingen her, heldigvis. Det er en lyd jeg ikke kan fordra.

Nå er kanskje smatting en lyd mange reagerer på. Men så har du de som reagerer på beina som ikke er i ro. Når gaffelen treffer asjetten osv. Det er så mye folk reagerer på, at man kan liksom ikke ta hensyn til alt. Jeg ser min gutt strever når venninna mi er her og ber han lukke munn, og jeg synes hele måltidet blir utrivelig. Dette er en gutt som gjør alt han kan for å gjøre alt riktig og det går virkelig inn på han når han ikke klarer. Så jeg overser det. Han gjør det mindre og mindre nå som han blir større. :)

Jeg har en i familien som virkelig ikke kan spise. Han puster og Peser, smatter og du ser nesten maten velte ut av munnen på han. Men jeg har lært meg å ikke fokusere på det. Det har resultert at jeg alltid må sitte ved siden av han i middagsselskap. Så mye for å lære seg det ja :p
Haha det høres ut som mammaen min!! Hu er utrolig på lyder!
Kanskje fortelle venninna di at det ikke er særlig for sønnen din at hu sier ifra.. Ekkelt om du ser at han syns det blir vanskelig!

Hate smatting!
Verken eg eller mannen smatte mår me ete, men jentungen på 4 gløyme seg ut heila tio...tyte sikkert 20 gonga om da pr måltid.
Mannen bite negler, men han forstår ikkje at da e lika fæl smattelyd av da *freeeeees*

Jeg smatter ikke, men frøkna på snart 8 smatter noe vanvittig til tider. Hun har roet seg litt nå da og godt er det for jeg hater smatting...

Haha det høres ut som mammaen min!! Hu er utrolig på lyder!
Kanskje fortelle venninna di at det ikke er særlig for sønnen din at hu sier ifra.. Ekkelt om du ser at han syns det blir vanskelig!
Hun har flyttet, så dermed er det ikke noe problem lenger. Har nevnt det for ho også altså, men siden de ikke sitter ved samme bord lenger så er det ikke noe mer å tenke på.

Nei. Hender sønnen min gjør det hvis han er litt ivrig med å fortelle noe mens han spiser. Han får da beskjed om å lukke igjen munnen når han tygger

Vi tygger med munnen igjen, smatting er det værste som er. :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg smatter ikke. Utrolig irriterende lyd :P

Jeg smatter ikke og ikke kjæresten heller. Vi er begge enige om at det er så irriterende at det er skillsmisse grunn :P haha. Jenta mi smatter, vi må ofte minne henne på å lukke munnen :P
mamma smatter som bare rakkern. Hun kan få potetgull til å høres ut som suppe.

Smatter ikke, og det får ikke gutten min gjøre heller når den tid kommer at han er stor nok til å kunne tygge med munnen lukket :p!
Takler ikke den lyden, og har 0 interesse av å se mat bli kverna! :p
Har fått høre av sambo at jeg tygger visst høyt, og han hører det godt selv om munnen er lukket :p første som har sagt det til meg :p

Gubbis smatter innimellom. Finner det irriterende noen ganger, men har egentlig lært meg til å lukke ørene for det. ;)
Har sikkert mange irriterende uvaner jeg også.

Haha, Sambo mener jeg smatter til tider, det samme gjør min bestefar på snart 70 :p

Skal skjerpe meg, lover :p

Back
Topp