Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha det høres ut som mammaen min!! Hu er utrolig på lyder!Nå er kanskje smatting en lyd mange reagerer på. Men så har du de som reagerer på beina som ikke er i ro. Når gaffelen treffer asjetten osv. Det er så mye folk reagerer på, at man kan liksom ikke ta hensyn til alt. Jeg ser min gutt strever når venninna mi er her og ber han lukke munn, og jeg synes hele måltidet blir utrivelig. Dette er en gutt som gjør alt han kan for å gjøre alt riktig og det går virkelig inn på han når han ikke klarer. Så jeg overser det. Han gjør det mindre og mindre nå som han blir større.![]()
Jeg har en i familien som virkelig ikke kan spise. Han puster og Peser, smatter og du ser nesten maten velte ut av munnen på han. Men jeg har lært meg å ikke fokusere på det. Det har resultert at jeg alltid må sitte ved siden av han i middagsselskap. Så mye for å lære seg det ja![]()
Hun har flyttet, så dermed er det ikke noe problem lenger. Har nevnt det for ho også altså, men siden de ikke sitter ved samme bord lenger så er det ikke noe mer å tenke på.Haha det høres ut som mammaen min!! Hu er utrolig på lyder!
Kanskje fortelle venninna di at det ikke er særlig for sønnen din at hu sier ifra.. Ekkelt om du ser at han syns det blir vanskelig!