@smartass

ORIGINAL: ©Smartass

ORIGINAL: Tøsa^^

Fordi det høres ikke akkurat ut som man er vokst opp i skauen når man tror at et lite barn kan skyte på fugler med en vannpistol...

Tombola!!! Der har vi ei ekte bondetaus![:D]

Indeed!
Jeg har prøvd å fange fugler i alle de år jeg, katta mi også, men det har liksom ikke blitt helt store fangsten.

PS: Fugler har vinger, så de kan fly.
Det vil si de kan lette fra jorden og bevege seg opp i luften.

[:D][:D][:D] Jeg må jo flire litt av dobbeltmoralen. Det å spyle på katter for å "lære" dem å holde seg utenfor tomta, det er ikke dyreplaging men det å prøve treffe en katt med vannpistol er det? [8D]

ORIGINAL: Drømmeren

Hva er di greiene du har begynt med?
Henge deg opp i hvor folk er ifra bare fordi vi er imot å skremme dyr...
Hva i alle dager er det for noe tull?

Bare lurer liksom[8|]

Skremme dyr er normalt fy-fy for di fleste familier med respekt for andre levende vesener

Har ikke fått med meg noen som har skremt dyr jeg.

Ser du er fra Sandnes, ja.. nettopp ja.. skjønte jeg det ikke..[:D]

Oh lord.... Du vet ikke om jeg har bodd her hele livet da.. noe jeg ikke har...
Har erfaring fra gårdsliv og det og bo in the middle of no where.. believe me...
Syns fortsatt ikke at det er greit med dyreplageri...
Burde ikke du heller synes altså

Har enda tilgode å se noen mene det er greit med dyreplageri. Her inne i dag altså. Inkludert bæssmora.

ORIGINAL: Labambie

[:D][:D][:D] Jeg må jo flire litt av dobbeltmoralen. Det å spyle på katter for å "lære" dem å holde seg utenfor tomta, det er ikke dyreplaging men det å prøve treffe en katt med vannpistol er det? [8D]

En ting er å gi katten en dusj med vann når den gjør noe galt.... en annen ting er å lære ungene at det er greit å gå å skyte vann på dyra med vannpistol.. er en vesentlig forskjell

Fordi det høres ikke akkurat ut som man er vokst opp i skauen når man tror at et lite barn kan skyte på fugler med en vannpistol...

Tombola!!! Der har vi ei ekte bondetaus![:D]

Indeed!
Jeg har prøvd å fange fugler i alle de år jeg, katta mi også, men det har liksom ikke blitt helt store fangsten.

Jeg ble etterhvert en j*vel på å fange duer. Men de var jo kanskje litt tammere enn en dompap.[X(]

NÆÆÆÆÆH..?
Seriøst?
Haha det visste jeg ikke[:-][8|]

En ting er å gi katten en dusj med vann når den gjør noe galt.... en annen ting er å lære ungene at det er greit å gå å skyte vann på dyra med vannpistol.. er en vesentlig forskjell

Gjør katten noe galt ved å bevege seg rundt? [8|]

Så hvis jeg hadde skremt katten med vannslangen så er det greit, skremmer jeg den vekk med vannpistolen er jeg fæl?

NÆÆÆÆÆH..?
Seriøst?
Haha det visste jeg ikke[:-][8|]

Sånn er det å være byfrøken, gitt[:o]

Gjør katten noe galt ved å bevege seg rundt? [8|]

Så hvis jeg hadde skremt katten med vannslangen så er det greit, skremmer jeg den vekk med vannpistolen er jeg fæl?

Nei det sa jeg ikke... sa om den gjor noe galt.. er ikke noe galt i å bevege seg rundt i fri natur...

Labambie, det er å skyte på fugler med vannpistol som er dyreplageri...
En bestemor kjøpte vannpistol til barnebarnet og sa han kunne skyte på fuglene med den.

En bestemor kjøpte vannpistol til barnebarnet og sa han kunne skyte på fuglene med den.

Seriøst!??? Fy faen!!![:'(]

Vet du hva fuglene i Oslo sier?

-Pip pip azz[:D]

veldig stor forskjell ja ! einig med deg..

I remember... Bare det at jeg ikke helt ser at det er greit å spyle katten med vannslange men vannpistol er fy fy

Foreslår at byfrøknene tar seg en rolig tur ut og klapper noen rådyr. Men forsiktig asså!![:-]

haha[:D]

Foreslår at byfrøknene tar seg en rolig tur ut og klapper noen rådyr. Men forsiktig asså!![:-]

Du kan ihvertfall ikke kalle meg ei byfrøken.. bare så det er sagt.. bor i nærheten av byen ja , men er langt ifra ei byfrøken

Du kan ihvertfall ikke kalle meg ei byfrøken.. bare så det er sagt.. bor i nærheten av byen ja , men er langt ifra ei byfrøken

Njæææææ...[8D]

Back
Topp