@smartass

ORIGINAL: Labambie

ORIGINAL: Tøsa^^

Labambie, det er å skyte på fugler med vannpistol som er dyreplageri...
En bestemor kjøpte vannpistol til barnebarnet og sa han kunne skyte på fuglene med den.

I remember... Bare det at jeg ikke helt ser at det er greit å spyle katten med vannslange men vannpistol er fy fy

Vannpistol er jo et våpen [:-][:-][:-]

ORIGINAL: ©Smartass

Foreslår at byfrøknene tar seg en rolig tur ut og klapper noen rådyr. Men forsiktig asså!![:-]

Hehehehehehehe...

ORIGINAL: Drømmeren

Foreslår at byfrøknene tar seg en rolig tur ut og klapper noen rådyr. Men forsiktig asså!![:-]

Du kan ihvertfall ikke kalle meg ei byfrøken.. bare så det er sagt.. bor i nærheten av byen ja , men er langt ifra ei byfrøken

Drabantfrøken?

Du kan ihvertfall ikke kalle meg ei byfrøken.. bare så det er sagt.. bor i nærheten av byen ja , men er langt ifra ei byfrøken

Njæææææ...[8D]

Ok.. da kan du fortelle meg hva som gjør meg til ei byfrøken.. vil gjerne vite.-. for livserfaringer osv tilsier motsatt.. men siden du kjenner meg , så er det bare å fortelle meg

ORIGINAL: Labambie

Labambie, det er å skyte på fugler med vannpistol som er dyreplageri...
En bestemor kjøpte vannpistol til barnebarnet og sa han kunne skyte på fuglene med den.

I remember... Bare det at jeg ikke helt ser at det er greit å spyle katten med vannslange men vannpistol er fy fy

Vannpistol er jo et våpen [:-][:-][:-]

Hvem er det som sier at det er greit å spyle en stakkars pus med hageslange da??
Tror jeg har gått glipp av noe

Ok.. da kan du fortelle meg hva som gjør meg til ei byfrøken.. vil gjerne vite.-. for livserfaringer osv tilsier motsatt.. men siden du kjenner meg , så er det bare å fortelle meg

Du hadde et så byersk syn på skogsdyr[:D]

ORIGINAL: IsThaBeth

Stopp!

In the naaaame of loooove

Ok?
Forklar

Skjønner ikke en dritt jeg nå..[8|]

Ok?
Forklar

Bla tilbake til bunn side 1, topp side 2.

Ok?
Forklar

Bla tilbake til bunn side 1, topp side 2.

Kan ikke si det var noe der som ga meg det svaret jeg ville ha altså..
Jeg vil vite hvorfor du kategoriserer meg som en byfrøken[;)]

Fordi det høres ikke akkurat ut som man er vokst opp i skauen når man tror at et lite barn kan skyte på fugler med en vannpistol...

Tombola!!! Der har vi ei ekte bondetaus![:D]

Oppvokst på landet jeg, og jeg kan ikke fatte og forstå hvem som tror at en unge vokser opp som dyremishandler hvis den får høre at det er greit å leke med vannpistol og prøve og treffe fugler, som om den noengang ville truffet en fugl [8D]

Skulle bare visst hva min far gjorde for å skremme skjærere eller hva det var som bygde reir i pipa vår noen år på rad, eller katter som pisset ned vår terasse, eller grevlinger for å skremme dem fra å komme opp til huset vårt, enda så vokste jeg opp til å bli en helt normal person som tilogmed jobbet i dyrebeskyttelsen i oslo et år [:D]

Så forstår egentlig @smartass sin undring over om de som skrek dyremishandler var fra byen....

Stopp!

henda i været!!!

Fordi det høres ikke akkurat ut som man er vokst opp i skauen når man tror at et lite barn kan skyte på fugler med en vannpistol...

Tombola!!! Der har vi ei ekte bondetaus![:D]

Det var DET du fikk det inntrykket av?
Nå har jeg ikke sagt at noen kom til å faktisk treffe dyra.. men jeg sa at det ikke er greit å lære barna at det er ok... en dag treffer di og di koser seg med det.. blir helt feil...

Oj... nå er jeg vel ei skikkelig byfrøken , når jeg mener at unga skal lære seg å oppføre seg med andre dyr og mennesker?[8D]

ORIGINAL: *mylittleangel*

Så forstår egentlig @smartass sin undring over om de som skrek dyremishandler var fra byen....

Å nei, nå teller de deg også..[:o]

ORIGINAL: *mylittleangel*

Å nei, nå teller de deg også..[:o]

OH NO[:o][:o]

Stopp!

This is getting silly!

Back
Topp