Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke det..har født to ganger før, på den naturlige måten. MEN, vil da bare si til dere som bekymrer dere for det, eller veit dere har det, så bør dere sjekke det opp med lege/jordmor. For jeg kjenner jeg som trudde hu hadde det, pga mor og søster hennes har det, og ikke kunne føde normalt. Men hu fikk det ikke sjekket, eller da satt opp til planlagt keisersnitt. Så når hu skulle føde, så fant dem ut det da når pressriene kom, at hu ikke fikk føde normalt så det ble hastekeisersnitt. Og det var visst ikke noe særlig i det hele tatt visst nok. Så ikke for skremme, men et lite tips om at det kan være greit å få det undersøkt ordentlig. Tror ikke det hadde vært dumt![]()
Huff...unner ingen en slik opplevelse. Har ikke opplevd det før sjøl, men når jeg hørte om hu venninna, så fikk jeg nesten panikk sjøl. Hu hadde pressrier, men fikk jo ikke lov til å presse da. Må jo være inni helvetes vondt. Så ja, hadde jeg visst at jeg hadde en smalt bekken el mistenkte det, så hadde jeg fått sjekket det ja, og ikke gitt meg på det.Akkurat det det skjedde med meg.. Nå venter jeg på joutnalen min fra fødselen slik at jeg kan få et svar på hvorfor frøkna ikke kom seg ut den riktige veien. JM og lege sier jeg må belage meg på å føde normalt, noe jeg også veldig gjerne vil,en gruer meg for om det samme skjer igjen. Hadde fryktelig vondt etter hasteKS.
Jeg fikk beskjed om at selv om min mor og tante har det, så ville dei sjekke det :-/ det blir skrevet opp i min journal så skulle vi ta det når fødselen kommer :-/
Noen her som vet at dere har for smalt/trangt bekken eller er bekymret for at dere har det?
Det lurer jeg også på... Er vel bare røntgen?Hvordan måler de bekkenet? Er det kun ved røntgen, eller fins det andre metoder?![]()