Tutta her bikker straks 4 måneder, og tenker da at det blir smaksprøver her hjemme. Har dere noe tanker rundt det og hvilke smaksprøver tenker der å starte med? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
gutten vår blir 4 mnd neste helg og har 4 mnd kontroll nå på torsdag, så da tenkte jeg å høre hva hun anbefaler. Men tenkte kanskje bare begynne helt enkelt; med litt most banan og se hvordan han liker det
Mini her ble 4 mnd tidligere i uka, fikk prøve søtpotetmos i dag, veldig stas
Jeg fullammer, så han får det ikke som måltid helt ennå, kun som smaksprøver, bare for å venne seg til det.
Morsmelken har jo hint av smak av det vi spiser, men så er jeg veldig kresen og vil gjerne at han skal like det jeg aldri klarte å like![]()
Hehe, godt det har gått braJeg er kresen jeg og, og greier ikke sjømat f.eks. Min eldste datter (12), ELSKER fisk, sushi, GAMMELOST (wtf), blåmuggost....
Jeg spiser ingen av delene . Ikke fått det av meg.
Så, går sikkert bra.![]()

Hehe, godt det har gått bravet ikke om vi tørr å ta noen sjanser da jeg og bf er like kresne, men på helt ulike ting
![]()

Vi prøvde med litt grøt igår, første gang! En liten skje og han elsket det! Først litt forundret, så skikkelig giret! Så dette kan bli spennende fremover! Har lyst å prøve med litt Mos av grønnsaker etterhvert ogsåGrøt er helt sinnssykt populært her, jeg vil jo enda ikke gi for mye, så han blir mektig sint når han ikke får mer
Ellers har han smalt bananpuré, mango og sviskemos. Veldig stas alt sammen![]()

Venter til 6 mnd med mos/spise selv. Men lar henne sutte litt på en eplebit, eller annen frukt mens jeg holder. Kun for smakens skyld, får ikke i seg noe. Synes det er greit, for er så praktisk med ammingen samtidig som hun lengter etter å spise på det jeg spiser![]()