Jeg har fått corona og er usikker på om jeg klarer å amme så mye det neste døgnet, blir evt for å hindre spreng, men klarer skrive det her bare fordi Paracet akkurat har kirka inn.
Ikke vært så dårlig på lenge ass.
Men baby har også korona og veldig lite matlyst selv om hun er foran meg i forløpet, har i praksis fullammet den siste halve uka. Men må prøve å ha flaske klart i fall jeg ikke klarer amme i natt, hun våkner i tillegg typ hver til annenhver time for melk nå om dagen. Men kan sikkert også få litt vann, hun er 11 mnd.
Vi har 2 melkefri mme, hvilken har best smak? Tror det er Althera og Nutramigen.
Ikke vært så dårlig på lenge ass.Men baby har også korona og veldig lite matlyst selv om hun er foran meg i forløpet, har i praksis fullammet den siste halve uka. Men må prøve å ha flaske klart i fall jeg ikke klarer amme i natt, hun våkner i tillegg typ hver til annenhver time for melk nå om dagen. Men kan sikkert også få litt vann, hun er 11 mnd.
Vi har 2 melkefri mme, hvilken har best smak? Tror det er Althera og Nutramigen.
Vi hadde også litt sukker oppi og en vaniljestang i selve boksen for å bedre smaken! Råd fra sykehus og helsesykepleieren 
FY søren, er årevis siden jeg har følt meg så ekstremt elendig (og selvmedlidende, haha). Nå er det 24 timer siden jeg ble syk, og det virker som jeg er over det verste. Fortsatt dårlig, men klarer å bevege meg igjen liksom