Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh! Har ikke lest noe som helst om den, ikke her på forumet en gang
De har vel weleda på helios og kanskje andre helsekostbutikker! Interessant, dette bar nytt for meg også, men skader ikke å prøve!Åååh! Har ikke lest noe som helst om den, ikke her på forumet en gang
Får man kjøpt det i butikk noen plass da?
2 ganger til dagen med tøying og bøying. Aldri for sent å begynneBare smører dere det på eller masserer dere til den store gullmedaljenBegynte litt med det, men ble så sår nedentil, bare smørte litt etter dusjing,så jeg gav litt opp..kanskje jeg skal prøve igjen eller er det for seint? Uke 36 nå
Skal en egentlig smøre hver dag?
Det er snakk om å forberede fødselsåpningen og "mellomkjøttet", mellom fødselsåpningen og rompa. Forberede huden så den kanskje blir mer elastisk og ikke sprekker/revner ved fødselÅååååh! Dumme meg med dumme spørsmål!! Men - hva/hvor er det egentlig dere smører??
På selve oljen fra Weleda er det anbefalt 5-10 min noen ganger i uken. Herregud, jeg blir dritklein av å tenke på å gjøre det haha!Bare smører dere det på eller masserer dere til den store gullmedaljenBegynte litt med det, men ble så sår nedentil, bare smørte litt etter dusjing,så jeg gav litt opp..kanskje jeg skal prøve igjen eller er det for seint? Uke 36 nå
Skal en egentlig smøre hver dag?
På selve oljen fra Weleda er det anbefalt 5-10 min noen ganger i uken. Herregud, jeg blir dritklein av å tenke på å gjøre det haha!
Det er jo like intimt som å onanere synes jeg da!!
Hehe, det var jo litt lenge også, forstår jeg har vært slurven o mine forsøkPå selve oljen fra Weleda er det anbefalt 5-10 min noen ganger i uken. Herregud, jeg blir dritklein av å tenke på å gjøre det haha!
Hahaha!! Tenkte jeg først, men så ble det utrolig klinisk for å få gjort det skikkelig at den tanken forsvant meget fort!På selve oljen fra Weleda er det anbefalt 5-10 min noen ganger i uken. Herregud, jeg blir dritklein av å tenke på å gjøre det haha!
Ja, så vet man det!!Det er snakk om å forberede fødselsåpningen og "mellomkjøttet", mellom fødselsåpningen og rompa. Forberede huden så den kanskje blir mer elastisk og ikke sprekker/revner ved fødselda er det et eget produkt for dette, Weleda massane oil, men nøytrale oljer går også ann
![]()
Jeg gjør ikke..gjorde ikke de to forrige fødslene og fikk ingen rifter. Så gidder ikke denne gangen hellerJa, så vet man det!!![]()
Kanskje man må prøve det da... Er det noe "alle" gjør?
Ikke jeg heller...Jeg gjør ikke..gjorde ikke de to forrige fødslene og fikk ingen rifter. Så gidder ikke denne gangen heller![]()