Småting som irriterer deg:

Synes kaustisk soda høres så skummelt ut. :p
 
Høes ut som å drepe spurv med kanon. Litt sånn ungkarsrengjøring. :p
 
Ja. Sokker som ligger strødd er irriterende. Om morgen når de største barna skal prate hull i hode på meg, irriterer :p
Jeg er en morgengretten person, og trenger en halvtime med skifting på minste, fikse meg og spise selv. Da er jeg good to go. :p
 
Høes ut som å drepe spurv med kanon. Litt sånn ungkarsrengjøring. :p
Det er sånn man bare gjør en sjelden gang ;) Tok hele ovnen skikkelig før vi flytta ;)
 
Vet ikke.. Har ikke sett vannseng på bohus, skeidar, osv. Men det er kanskje ikke der man kjøper vannsenger, om man fortsatt kjøper det?

Tror jeg kunne klart å bli "sjøsyk" av alle mannen min sine bevegelser om vi hadde hatt vannseng :p
Det tror jeg jeg også hadde blitt :p
 
Ja. Sokker som ligger strødd er irriterende. Om morgen når de største barna skal prate hull i hode på meg, irriterer :p
Jeg er en morgengretten person, og trenger en halvtime med skifting på minste, fikse meg og spise selv. Da er jeg good to go. :p
Sokker strødd rundt er irreterandes ja! Jeg har selv alltid vært fæl med det, da jeg sparker dem av i søvne:p men nå har sambo begynt å følge trenden:p festlig da jeg skal støvsuge under senga:p


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Slutte å være smør blide å late som livet er perfekt tidlig på mårran når jeg er mårragretten:p haha
Det var det jeg tenkte ja. Er også sånn. Må helst ha en halvtime helt alene for å våkne. :p
 
Støv :angry3
 
Over hyggelige folk på mårran. Skjerp dere liksom!
Enig! Jeg er faktisk ikke så morgengretten. Hater å våkne/stå opp uten å ha våknet av meg selv, men når jeg først er oppe så er jeg ganske ok :p

Men jeg irriterer meg veldig over kvitrende morgenfugler som er alt for glade :p Gi meg LITT tid, i alle fall!!
 
Back
Topp