Småting som irriterer deg:

H0112

Glad i forumet
Som f.eks. at jeg rigga meg til på sofaen for å være litt aktiv her, og så ser jeg at både tab`n og mobilen er så og si tomme for strøm, og må legges til lading, så da sitter jeg igjen med pc`n, som er treeeig :( ;)
 
Er litt småirretert på internett kun fynker når den vil, og at jeg er nødt å starte på ny hver gang jeg logger meg på pcen! Å logger jo på pcen, så fynker ikke nettet på mobilen etterpå:/ :S Wæææ! Fikk ny boks for et par dager siden fordi den andre ikke tok i mot signaler:(
 
At de som bor oppe tramper sånn når de går opp trappa :p
 
Personer som bader seg i parfyme. Lukter så sterkt! :-/
 
At naboen har en 2 åring på besøk, som løper, og løper, og løper, og løper..og bråker!
 
Eller at jeg har en Munkholm i kjøleskapet, som jeg burde kaste, for jeg skal ikke ha den..står igjen etter at broren min var på besøk..men får meg ikke til å kaste den heller, haha..huff!
 
At vi ikke har kjøpt inn alt vi trenger til middag imorgen..
 
Eller at jeg har en Munkholm i kjøleskapet, som jeg burde kaste, for jeg skal ikke ha den..står igjen etter at broren min var på besøk..men får meg ikke til å kaste den heller, haha..huff!
Kan komme å drikke den en kveld jeg. Er glad i munkholm og kan ikke drikke alkohol :)
 
Som f.eks. at jeg rigga meg til på sofaen for å være litt aktiv her, og så ser jeg at både tab`n og mobilen er så og si tomme for strøm, og må legges til lading, så da sitter jeg igjen med pc`n, som er treeeig :( ;)
Irriterer meg over at sambo ikke greier å putte tilbake tannkosten i holderen. :p
 
Kan komme å drikke den en kveld jeg. Er glad i munkholm og kan ikke drikke alkohol :)

Wohoo! Bare å komme! Eller..du må vente til etter torsdag, for da får jeg ny sofa, haha.
Men sånn seriøst, onsdag før påske reiser A på ferie i noen dager, da kan du godt komme en tur om det passer ;)
Dere skal jo komme på lekemattedate en dag og :)
 
Wohoo! Bare å komme! Eller..du må vente til etter torsdag, for da får jeg ny sofa, haha.
Men sånn seriøst, onsdag før påske reiser A på ferie i noen dager, da kan du godt komme en tur om det passer ;)
Dere skal jo komme på lekemattedate en dag og :)
Ja. vi venter på invitajson. Nå har jo både vi og dere vært rammet av sykdom. :) Hadde vært koselig å komme innom å prøvesitte ny sofa, trenger å komme meg litt ut på kvelden, og dere bor jo bare borti høgget :p
 
At mannen legger sokkene sine ifra seg overalt! Og at det da blir sokkelo overalt! Og det havner jo inni munnen på småen! Namnam med tåfis! :p
 
at eksen er så fordømt treg med å få flyttet ut!
 
At det går så mye dritt på tv på lørdager...
 
At sambo skal prate så høyt når han sitter å spiller med kompisene, irriterende å høre på :p
 
At sambo glemte sjokoladen min ut i bilen...
 
At det går så mye dritt på tv på lørdager...

Nei, du sier ikke det :p Eksen fant ut at Bond går på tvn så han har okkupert tv'n, kjekt, da slipper jeg å være sosial med ham hehe
 
Ja. vi venter på invitajson. Nå har jo både vi og dere vært rammet av sykdom. :) Hadde vært koselig å komme innom å prøvesitte ny sofa, trenger å komme meg litt ut på kvelden, og dere bor jo bare borti høgget :p

:D Prøver på det!

Akkurat nå irriterer storesøster meg, enda hun ikke er hjemme :p
Hørte noe kattegnål utenfor, og gikk for å sjekke. Der står vogna til lille, som storesøster skulle sette inn i gangen før hun dro i ettermiddag, MED en katte godt plassert oppi ullposen. I tillegg ligger lommeboka mi oppå kalesja, bare å ta liksom :rolleyes:
 
Back
Topp