Småkryp

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Interesserer deres små seg for småkryp? Lærer dere dem at de må være snille mot dem (ikke drepe eller skade edderkopper/maur med vilje osv)?
 
Ho bryr seg ikke [emoji23] prøver å vise ho de, men ho bare fiser videre.
 
Ho bryr seg ikke [emoji23] prøver å vise ho de, men ho bare fiser videre.
Min eldste brydde seg heller ikke i den alderen :p ! Men nå bryr hun seg veldig, og da blir lillesøster med og ser. Men hun bryr seg mindre enn storesøster.
 
Nei, ikke spesielt interessert. Nærmeste av interesse var vel at vi så en edderkopp og måtte synge Lille petter edderkopp :)

Men vet de hadde om det i bhg i høst, så antar at de snakket om det da
 
Nei, ikke spesielt interessert. Nærmeste av interesse var vel at vi så en edderkopp og måtte synge Lille petter edderkopp :)

Men vet de hadde om det i bhg i høst, så antar at de snakket om det da
Kan komme med alderen og, tror det er mer vanlig hos de eldre barna :)
 
Hun er litt interessert, sier alltid ifra om hun ser en maur eller edderkopp. Vi kan sitte og se på krypene sammen ute, ser på hvor de går og lurer på hva de skal. Barnehagelæreren i meg greier heldigvis å dempe min egen frykt for småkryp foran henne. Viser aldri at jeg dreper noen, men putter et glass over og får edderkoppene ut av huset i hvert fall, og sier at de skal være ute.
 
Hun er litt interessert, sier alltid ifra om hun ser en maur eller edderkopp. Vi kan sitte og se på krypene sammen ute, ser på hvor de går og lurer på hva de skal. Barnehagelæreren i meg greier heldigvis å dempe min egen frykt for småkryp foran henne. Viser aldri at jeg dreper noen, men putter et glass over og får edderkoppene ut av huset i hvert fall, og sier at de skal være ute.
Jeg greier ikke å dempe frykten, hehe. Skriker hvis det går en edderkopp på meg, men de vet at mamma er tullete :p Og ler av det, heldigvis. Men de spør litt "mamma, hvorfor streik du?" (Skreik). Eller "du er redd for edderkopper!". Så sier jeg at ja, det er jeg, men de er ikke farlige. De har dem gjerne på hånda osv :) Har jobbet mye med at de ikke skal adoptere min fobi :p
 
Veldig interessert i alle slags dyr fra de minste småkryp til store elefanter. Hun skal kose mauren og hunden. Er heldigvis skeptisk også så går ikke rett bort til en hund for eks.
 
Veldig interessert i alle slags dyr fra de minste småkryp til store elefanter. Hun skal kose mauren og hunden. Er heldigvis skeptisk også så går ikke rett bort til en hund for eks.
det er jo bra det, da!
 
Ser hun en edderkopp så prater vi om den, prater om mauer og biller også, men vi dreper dem ikke.
 
Back
Topp