Småkryp

Cesk88

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Våren er delvis her, men med vår og sommer kommer småkrypene frem. Ser det skal bli en artig tid da jeg og ungene er livredd edderkopper. Gutta er også redd fluer !!?!? :o

Hvilke småkryp gruer dere dere til?

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1459511945.803280.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1459511945.803280.jpg
    92,4 KB · Visninger: 68
Våren er delvis her, men med vår og sommer kommer småkrypene frem. Ser det skal bli en artig tid da jeg og ungene er livredd edderkopper. Gutta er også redd fluer !!?!? :eek:

ikke redd bare irritert over maurene som dukker frem utenfor...;P

Edderkopper og veps. Hater de, og springer for livet hvis noen er frekke nok til å komme for nært.
Har blitt stukket 1 gang, (som jeg husker iallefall), og det var fordi en veps klarte å komme seg inn i t-skjorten min og gikk på ryggen min. Det klødde, så jeg klødde, noe som vepsen ikke likte så den stakk meg i ryggen. Var vondt i 14 dager der jeg ikke klarte ligge på rygg eller dusje.
Edderkoppene lever et farlig liv i mitt hus. Ser jeg de, sprayes de med radar mens jeg holder meg laaaangt unna. (Jada, vet at de tar fluer og er ufarlige, men ikke gøy å få de inn eller på meg)

Edderkopper er det verste!:eek:
Veps og grasshoppe på delt 2.plass...

Flått! Skremmende hvor syke man kan bli av disse ekle krypene.
Noe annet krypende som jeg hater er brunsnegl!

Edderkopper, veps, mygg, flått, maur. HATER insekter!

Livredd edderkopper og HATER alle småkryp. Egentlig redd for dem også, men edderkopper er værst! Altså det eneste som faktisk er negativt med sommeren og irriterer meg at de skal ødelegge gleden min :(

Bier, veps og humler. Klegg og mygg. Flått! Da freaker jeg litt ut :p

Våren er delvis her, men med vår og sommer kommer småkrypene frem. Ser det skal bli en artig tid da jeg og ungene er livredd edderkopper. Gutta er også redd fluer !!?!? :o

Jeg hater alt av kryp ! Er spesielt redd for veps

Mygg. Eldste blir helt oppspist stakkar, og er allergisk mot stikkene :(

Back
Topp