Småkryp

Hater øyestikkere!!! Får panikk om de kommer nært

Liker heller ikke klegg og veps. Bor heldigvis ganske nært sjøen og her er omtrent alltid en liten bris. Så lite insekter med vinger her:)

Edderkopper
Flått
Mygg/knott
:@:@:@

Har allerede hatt besøk av førstnevnte i drivhuset. Usj!!

Ikke så veldig glad i edderkopper. Alt annet går greit.

Veps, mest fordi jeg er allergisk, og redd for å bli stukket mens jeg er alene med barn.

Og så hadde jeg klart meg helt fint uten de der markene med bein rundt hele kroppen, de brune med svarte bein ;)

Teller snegler? Hater brunsnegler, alle andre kryp liker jeg egentlig, de har en nyttefunksjon i naturen. Men snegler blærgh

Flått på grunn av hunden og at pappa ble smittet som resulterte i lammet bein og 6 mnd på sykehus :(

Ellers hater jeg edderkopper, fluer, veps/bier og ikke minst hoggorm, om det kan gjelde på denne listen :P

Jeg er hysterisk redd edderkopper, men er ikke like redd dem ute som inne...
Så irriterer jeg meg over masse andre kryp, mygg, knott, svartflue, og aller værst er lauvmarken:wtf:

Edderkopper er det verste som fins :O

Mens frøkna kan lage ett stort nummer når hun mener alle fluene er vepser :P full forståelse for at hun er redd vepser, men det må være mulig å se forskjell på veps og flue :P

Edderkopper, veps er jeg livredd for!

Fluer og nattsvermere er så sykt irriterende, drøssevis av dem her i skogen så de flyr inn. Må jo dekke til maten hele tiden ellers lander de på/i den. Og mygg/knott, aaargh!!

Veps. Hater de.
Dessverre har jeg allerede truffet på et par av de, men håper de tok kvelden når det ble frost igjen. ;)

Edderkopper, biller, mygg og knott. Jeg er ikke redd for mygg og knott, men de er jækla irriterende!

Flått er verst, synes jeg. Mannen fikk borreliose for mange år siden, og det tok nesten to år før han var helt frisk!

Hoggormen er min verste fiende både i forhold til barna og i forhold til dyrane :-/ Bor på landet så vi må være ekstra på vakt for de har vært i hagen våres flere ganger :-/ Men edderkopper og diverse små kryp er bare småtteri og godt å leggja i kompost bingen :-D

Back
Topp