Småblødninger

Helena81

Forelsket i forumet
Desemberglede 2015
Har blødd litt de siste dagene. Først bare litt gammelt blod,så kom det bittelitt friskt blod i natt. Er nesten ingenting,men blir jo litt bekymret. Samtidig er jeg redd for å være overhysterisk. Ville dere ringt fødeavdelingen og spurt eller sett an om det ble mer?

Har blødd litt de siste dagene. Først bare litt gammelt blod,så kom det bittelitt friskt blod i natt. Er nesten ingenting,men blir jo litt bekymret. Samtidig er jeg redd for å være overhysterisk. Ville dere ringt fødeavdelingen og spurt eller sett an om det ble mer?
Jeg ville ringt og sagt i fra/spurt. Trenger ikke være noe, men blødninger burde taes på alvor. Så lenge det ikke er mye blod og smerter, så regner jeg med at du får noen gode ord som beroliger <3 eller at de tar deg inn for en sjekk av samme grunn.

Jeg har jo hatt småblødninger gjennom hele svangerskapet, det er bare noen som har det og andre ikke. Allikevel skal blødninger taes på alvor :) ring inn du. Bedre enn gang for mye enn en gang for lite

Hadde nok ringt inn jeg iallefall :)
Håper det er uskyldig :)

Tror jeg ville ringt, ja. Håper det er uskyldig.

Jeg ville ringt. De spør en del over tlf og vurderer ut i fra det hva som er nødvendig.

Hadde ringt ! Fikk beskjed forje gang jeg var på føden at blødninger skal man komme inne for uansett :)

Kan sikkert være godt for deg også å få det sjekket så du ikke går og tenker på det og får et svar på hva det kan være :)

Enig med de andre. Ring :)

Hvordan går det? Fikk du ringt? <3 håper alt er bra

Hvordan går det? Fikk du ringt? <3 håper alt er bra
Tusen takk for at du spør:) så søte dere er<3 ringte i stad. Hun sa at så lenge det bare var bittelitt blod og at det ikke økte på,så gjorde det ingenting. Jeg skulle heller ringe igjen om det kom mer. Deilig å slippe å dra inn på sykehuset nå. Datteren skal i barnebursdag i dag og samboeren har lagt seg til med forkjølelse (og en mann er jo ikke akkurat lite syk når han er forkjølet;) hun gleder seg så fælt at det hadde vært hjerteskjærende å fortelle henne at mamma ikke kan følge henne allikevel. Håper dette roer seg nå:)

Men hvordan går det med deg nå,SpinnVill? Tenker masse på deg.
Godt å høre! Joda, jeg får til stadig høre at lillegutt kan komme hvert øyeblikk og at jeg MÅ holde sengen. Jeg er mørbanket innvendig, men etter CTG og ultralyd å dømme, så har han det helt tipp topp og storkoser seg. Har fortsatt rier, men de er uregelmessige og ikke hyppige. De bekymrer legene fordiom siden livmorhalsen min er så påvirket. Jeg er rimelig lei :p synes det var grusomt nok å gå til gynekolog en gang i året liksom, nå er det å spre beina 1-3 ganger om dagen :))

Godt å høre! Joda, jeg får til stadig høre at lillegutt kan komme hvert øyeblikk og at jeg MÅ holde sengen. Jeg er mørbanket innvendig, men etter CTG og ultralyd å dømme, så har han det helt tipp topp og storkoser seg. Har fortsatt rier, men de er uregelmessige og ikke hyppige. De bekymrer legene fordiom siden livmorhalsen min er så påvirket. Jeg er rimelig lei :p synes det var grusomt nok å gå til gynekolog en gang i året liksom, nå er det å spre beina 1-3 ganger om dagen :))
Huff,så kjedelig å ha det sånn! Dagene må jo bli kjempelange for deg! Godt at alt er bra med lillegutt:) nå har du heldigvis kommet så langt at det kommer jo til å gå bra uansett om han skulle komme nå,men greit å holde seg inne litt til. Sender deg mange gode tanker<3

Huff,så kjedelig å ha det sånn! Dagene må jo bli kjempelange for deg! Godt at alt er bra med lillegutt:) nå har du heldigvis kommet så langt at det kommer jo til å gå bra uansett om han skulle komme nå,men greit å holde seg inne litt til. Sender deg mange gode tanker<3
Ja, har blitt beroliget gang på gang <3 er jo ikke optimalt om han kommer nå, men det hadde nok gått bra. Tusen takk :)

Ja!! Greit å ikke bekymre seg;) lykke til!!

Godt å høre at det går bra i dag :)
Hadde tatt kontakt om det var meg også :)

Back
Topp