"Små blødninger/bekymret"-klubben!

Så spennende at han har kjent noe. :) Jeg syns jeg kjenner noe når jeg ligger på magen. Nei, har ikke hatt smerter. og ettersom jeg hadde SA i oktober så vet jeg hvor store smerter det er når man mister. De eneste smertene jeg har er luft-smerter. ;P hehe
 
Jeg var til legen i dag, syntes jeg blødde litt mer i dag tidlig, men fikk egentlig bare beskjed om å venteå se an. Har det ikke gitt seg til torsdag skal jeg ringe legen, så sender de meg til UL. Kan se ut som det har sluttet å blø nå, så jeg krysser fingrene for at alt er som det skal med spiren :)
 


fruherr skrev:

hvor lenge har du blødd da? :/ meg har det bare minket for, for hver dag, men fikk vite at utfloden kan endre farge med bare noen par dråper blod. har ikke hatt noen store blødninger egentlig og ingen smerter :) mine blødninger kom av samleie og kommer når jeg er veldig aktiv så legene har en teori om at det er enten tørre slimhinner, rift i slimhinnen eller lett blødlig livmorstapp så jeg tar det bare med ro og håper på det beste fremover :)
håper på det beste for deg :)


Takk for det :) Har blødd siden fredag, men det har bare vært brunt, og det skal jo være bedre enn friskt blod, så krysser fingrene :) Kan se ut som det har stoppet opp også nå :)
Krysser fingrene for deg også :)
 
Back
Topp