Små blødning

RedBushTea

Glad i forumet!
Har noen opplevde små blødninger? Jeg er 5+3 i dag og da gikk jeg på do i morges så jeg litt blod på papiret. Har tatt hcg forrige uke, på 4+1 var 449, 4+3 var det 755 og 4+4 ble 1242. Og det virket normalt. Jeg har generelt hatt lite symptomer og det har blitt mindre etterhvert også. Kan det være tegn på SA? Jeg har hatt en MA i oktober og nå er jeg livredd at jeg går gjennom samme ting igjen. :(
 
Småblødninger her helt normalt! Har ikke hatt det selv, men har venner som hatt blødd litt gjennom hele svangerskapet, eller litt på samme tid som el og/eller mensen normalt ville kommet. Ellers må jeg si du hadde høy hcg, kanskje bærer du på to? ;-)
 
Hehe, vet ikke enda. Ble naturlig gravid midt i en ivf forsøk, så vet ikke hva er sannsynligheten for å ha tvillinger. :)
Håper du har det rett og dette er bare uskyldig blødning. :)
 
Jeg blødde en god del i går, blødde en flekk gjennom trusen til buksen. Var ganske rødt og friskt blod. Har blød litt i dag også men er nå nesten ingenting.
Var på legevakten i går og fikk underlivssjekk, hun mente jeg ikke hadde en spontanabort da det så veldig lukket ut.

Og man burde ha smerter og klumpete blod ved SA. Har nå vært på kvinneklinikken for HCG måling.
 
Jeg blødde en god del i går, blødde en flekk gjennom trusen til buksen. Var ganske rødt og friskt blod. Har blød litt i dag også men er nå nesten ingenting.
Var på legevakten i går og fikk underlivssjekk, hun mente jeg ikke hadde en spontanabort da det så veldig lukket ut.

Og man burde ha smerter og klumpete blod ved SA. Har nå vært på kvinneklinikken for HCG måling.
Håper det går bra med deg og hcg stiger som den skal. :) hvor langt er du på vei?
Har ikke sett mer blod her, så skal vente å se hvordan det går. Skal ringe legen i morgen og høre med de.
 
Blødde en del forje gang som endte i en sa , blødde først litt før det gikk over til små klumper og mer intenst. Men så lenge du ikke har mer vondt en vanlig vil det nok gå helt fint :) mange som blør litt uten at det er farlig :)
 
Håper det går bra med deg og hcg stiger som den skal. :) hvor langt er du på vei?
Har ikke sett mer blod her, så skal vente å se hvordan det går. Skal ringe legen i morgen og høre med de.

Er 6+ 2 vet jo at det er normalt og ha blødninger tidlig i svangerskapet. Men hvor mye og hvor friskt er jo uvist.
Blødningen har avtatt nå og har ikke vont, så da er det fortsatt håp.
Ringer nok til Aleris i morgen tidlig tenker jeg.

Har du blød mye?
 
Blødde en del forje gang som endte i en sa , blødde først litt før det gikk over til små klumper og mer intenst. Men så lenge du ikke har mer vondt en vanlig vil det nok gå helt fint :) mange som blør litt uten at det er farlig :)

Legen i går sa at det så veldig lukket ut og ikke åpent. Så så lenge jeg ikke hadde smerter og klumper så var det fortsatt håp.
Blødningen har heldigvis avtatt nå da:)
 
Er 6+ 2 vet jo at det er normalt og ha blødninger tidlig i svangerskapet. Men hvor mye og hvor friskt er jo uvist.
Blødningen har avtatt nå og har ikke vont, så da er det fortsatt håp.
Ringer nok til Aleris i morgen tidlig tenker jeg.

Har du blød mye?
Nei, kom bare på papiret og ikke mer. Men siden har jeg hatt en MA før og graviditetssymptomer har blitt mindre, blir jeg fort stresset. Men som du sier, leser jeg også at blødninger er normale men vet ikke hvor mye er normalt. Vi får krysse fingre at det går bra med oss begge to :)
 
Krysser fingrene for dere begge! Blødninger er ikke noe hyggelig.
 
Håper alt går bra med dere!! Krysser fingrene her også
 
Har fått time hos volvat kl. 12.15 i dag.
Det varierer litt i hvor mye blod som kommer. Er ikke liker mye som er menstrasjon, og har ikke noe vondt. Men allikevel synes jeg det er mye:(. Har hatt en liten klump. Har googlet og googlet og har lest både positivt og negativt.
Er nok instilt på det værste. På søndag på legevakten sa hun at livmorstappen var lukket.
 
Var på volvat i morges tidlig men de hadde ikke gyn time. Jeg fikk i hvertfall snakke med en allmennlege. Tok ny hcg og den var over 12000, så det er jo bra og hadde ingen tegn på infeksjoner. Blødninger har vært veldig lite og ikke noe i dag, så legen mente at det skal gå bra og blødninger kan skyldes klexane.
Vente på telefon fra min ivf klinikk. Har tenkt å bestille en ul med dem. Håper vi kan se noe lovende på ul. :)
 
Jeg fikk dessverre beskjed at det var ingen ting der. Alt var borte. Så alt blod var nok en spontanabort.
 
Back
Topp