Små barn?

• Trådstarter Trådstarter Gjest
  • Opprettet Opprettet
G

Gjest

Guest
Hvordan ligger det an med deres i vekt og lengde nå?
Syns hu mi er så knøttlita [:D]

På 1årskontrollen forrige uke var hun 72,5 cm lang og veide 8700 gram.

Veide og målte i går, og er et par uker til hun er 1 år:
11,4 kg og 77,5cm lang [:)]

Har bare vært på 11 mnd kontroll m sprøyta... Meen, det e jo bare en måned forskjell [;)]

10,6 kg og 78,5 cm lang :)

Var der i går og da var han 76,6 cm lang & veide 9350 gr..

Han vokste veeeeldig i begynnelsen, men har stagnert nå.. Følger sin egen kurve og da er a mor fornøyd[:D]

På 1års kontrollen var Ylva 10130g og 77cm [:)]

1 års kontroll i dag.

77cm og 9675gram[:)] 

Oliver er 83 cm og veier 11,5 kg (ca) :)

veide og målte i dag.

10930 g og 78,3 cm lang

Kom nettop hjem fra 1års kontrollen[:)]
Tobias er 10125g, og 77cm

va på 1 årskontroll idag[:)] 72 cm og 9215g... HS va bekymra for at ho har stått så veldig stille på vekta...og stressa nå litt med d, trodde det var meninga at HS skulle berolige MEG ikke omvendt[8D]
 så vi skal tilbake til veiekontroll den 14.mars[:)]

både jeg og legen var jo ganske enig ang. vekta da...at d sikkert er for at hun er mer aktiv å har begynt å gå osv...hun spiser godt, er blid og fornøyd og er ikke radmager! eller mager i d hele tatt egentlig[:)]

Va på kontroll i går... 8460 gr og 71 cm

*må vente til mandag*

9710 gram og 78 cm.....vokser fint på lengden, men har ikke lagt på seg mer enn ca 100 gram siden september i fjor[8|]

Oliver var på 1- års kontroll idag:

77 cm lang, 47 cm i hodeomkrets og 9200 gram.
Følger sin egen kurve, men ligger ca 10% under gjennomsnittet. Legen var ikke bekymret, han hadde nok å ta av [:D]

Ser de fleste er noen cm lengere enn snuppa mi ja.

Dere som har barn som var ca 72 eller lavere, sa HS noe spesielt på det?
For HS her satte nemlig mini opp på legesjekk på 15 mnd kontrollen også i tilfelle hun ikke vokste. Hun hadde vokst 1,5 cm på nesten 2 mnd. Er det lite?? Kurva hadde vel ikke akkurat fyki oppover, heller stagnert litt [&:]
Snakket om at vi måtte vurdere en tur til en barnelege også hvis hun ikke hadde strekt seg mer til 15 mnd kontrollen [8|]

Trodde de vokste litt sånn i rykk og napp jeg.....

Back
Topp