Sluttet på pillen

Det gjorde det nok, fikk masse støtte og hjelp og arve alt mulig og avlastning osv, selv om flere sikkert har tenkt sitt. Men at jeg for eksempel klarte å fullføre en fireårig universitetsutdannelse i den situasjonen, kom gjennom en fødselsdepresjon og alt, og nå har det meste på stell (selv om det enda er et stykke igjen før huset blir bra, for eksempel), det er jeg dritstolt av. Selv om ei i familien har begynt å påpeke at vi trengte mye hjelp og ikke hadde noe på stell da vi fikk eldste. Jaja, kommer hun med det igjen, skal jeg sette henne på plass. Har vært for paff de andre gangene det har skjedd. :p
Det er jo bare helt SUPERT! ja sett henne skikkelig på plass[emoji41]

Jeg sluttet på p piller julen 2015, da hadde vi snakket lenge om barn og eide hus og alt var på stell, jeg tror kanskje jeg brukte ca 5000 kr på graviditets tester tokk 6 månder før jeg ble gravid, og jeg var så spent hver gang jeg tokk en:). Når den da endelig viste positiv ble jeg så glad, redd, sjokket og satt ut, alt på en gang, men det gikk fort over og gledestårene kom fort . Masse lykke til og nyt prøve tiden ❤

Jeg følte en enorm spending.

Prøveperioden er en periode fylt med spenning og skuffelser (når mensen kommer), husk det klaffer ikke for alle den først måneden, det er normalt å bruke opp til et år.

Ønsker dere masse lykke til

Jeg sluttet på p piller julen 2015, da hadde vi snakket lenge om barn og eide hus og alt var på stell, jeg tror kanskje jeg brukte ca 5000 kr på graviditets tester tokk 6 månder før jeg ble gravid, og jeg var så spent hver gang jeg tokk en:). Når den da endelig viste positiv ble jeg så glad, redd, sjokket og satt ut, alt på en gang, men det gikk fort over og gledestårene kom fort . Masse lykke til og nyt prøve tiden [emoji173]
Det må ha vært en fantastisk følelse å få positivt svar da [emoji7]
Tusen takk

Jeg følte en enorm spending.

Prøveperioden er en periode fylt med spenning og skuffelser (når mensen kommer), husk det klaffer ikke for alle den først måneden, det er normalt å bruke opp til et år.

Ønsker dere masse lykke til

Er heldigvis innstilt på at det kan ta tid, forventer ikke klaff første tiden, selv om det er lov å håpe[emoji106][emoji4]

Tusen takk

Back
Topp