Slutter

Sluttet med snus når vi startet å prøve (3 mnd siden), brukte nilotinfri snus når jeg ble gravid.. Har ikke sjangs til å bruke det nå, magen vrenger seg

Jeg kjenner jeg blir litt sjalu på alle dere som får det til å slutte uten problemer :p får det til, men det vrenges inni meg for jeg har så lyst på en snuus!

Dere er kjempe flinke alle sammen, stå på :D

Er egentlig avhengig av Pepsi Max. Men når jeg er gravid så får jeg ikke lyst på det?! Syntes plutselig ikke det smaker godt :p

Har aldri prøvd verken snus eller røyk før heldigvis, så der fikk jeg det lett ;-)
Men savner å spise Brie og salami allerede. Og å kunne ta meg en sovetablett når søvnløsheten er som verst..
Og savner litt å kunne ta en Burn iblant også.

Snus og feit mat...

Spekemat og oster!!!! *sikle*

Sluttet med cola før jeg skulle bli gravid, og har helt sinnsykt sug ennå. Til kvalmere jeg blir, til mer fantaserer jeg om cola. :p:confused: All ære til dere som slutter med ting som er mer avhengighetsskapende.

Sluttet med cola før jeg skulle bli gravid, og har helt sinnsykt sug ennå. Til kvalmere jeg blir, til mer fantaserer jeg om cola. :p:confused: All ære til dere som slutter med ting som er mer avhengighetsskapende.

Cola klarer jeg ikke slutte med :/ sikkert fordi jeg har sluttet både med snus og røyk.

Cola klarer jeg ikke slutte med :/ sikkert fordi jeg har sluttet både med snus og røyk.
Da skal du være stolt av deg selv som har sluttet med snus og røyk, tenk så bra det er for babyen din. :):) Det er jo egentlig ikke noe problem med litt cola, du har fått til den virkelig viktige innsatsen.:)

Da skal du være stolt av deg selv som har sluttet med snus og røyk, tenk så bra det er for babyen din. :):) Det er jo egentlig ikke noe problem med litt cola, du har fått til den virkelig viktige innsatsen.:)

Drikker 2-3 glass i døgnet, så er ikke så mye tenker jeg :) det viktigste er at jeg klarte å slutte med røyken og snusen :)

Har sluttet med cola fordi jeg ikke hadde lyst på det. Tenkte det var jo kjekt :) men i dag har jeg drukket noen glass siden det faktisk var bedre for kvalmen enn vann :)

Spekeskinke og brie!

Var ikke sånn at jeg pleide å spise det hver dag, men spiste det til frokost hver helg... Er så rart å måtte finne på annet pålegg til helgefrokosten. Er akkurat som litt av kosen blir borte når jeg ikke får spekeskinke og brie :confused:

Spekeskinke og brie!

Var ikke sånn at jeg pleide å spise det hver dag, men spiste det til frokost hver helg... Er så rart å måtte finne på annet pålegg til helgefrokosten. Er akkurat som litt av kosen blir borte når jeg ikke får spekeskinke og brie :confused:

Åh.. Omnomnom.. Det savner jeg óg!

Spekeskinke og red bull, også har jeg kuttet ned mengden med Pepsi Max. Er så utrolig trøtt for tiden, så det verste er egentlig å gå uten red bull :p Men det er veldig verdt det :)

Back
Topp