Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sluttet med cola før jeg skulle bli gravid, og har helt sinnsykt sug ennå. Til kvalmere jeg blir, til mer fantaserer jeg om cola. All ære til dere som slutter med ting som er mer avhengighetsskapende.
Da skal du være stolt av deg selv som har sluttet med snus og røyk, tenk så bra det er for babyen din. Det er jo egentlig ikke noe problem med litt cola, du har fått til den virkelig viktige innsatsen.Cola klarer jeg ikke slutte med :/ sikkert fordi jeg har sluttet både med snus og røyk.
Da skal du være stolt av deg selv som har sluttet med snus og røyk, tenk så bra det er for babyen din. Det er jo egentlig ikke noe problem med litt cola, du har fått til den virkelig viktige innsatsen.
Har sluttet med cola fordi jeg ikke hadde lyst på det. Tenkte det var jo kjekt men i dag har jeg drukket noen glass siden det faktisk var bedre for kvalmen enn vannSluttet med cola før jeg skulle bli gravid, og har helt sinnsykt sug ennå. Til kvalmere jeg blir, til mer fantaserer jeg om cola. All ære til dere som slutter med ting som er mer avhengighetsskapende.
Spekeskinke og brie!
Var ikke sånn at jeg pleide å spise det hver dag, men spiste det til frokost hver helg... Er så rart å måtte finne på annet pålegg til helgefrokosten. Er akkurat som litt av kosen blir borte når jeg ikke får spekeskinke og brie
Slutter med Druer, Energidrikker, Biff, Saltpølse/spekemat og Spise/drikke sunnere