Slutter

TrollmorTilEn*SnartEnTil

Forelsket i forumet
Er det noen andre her som slutter med noe pga svangerskapet?
Jeg slutter med snus, og det er så tungt!
Lunta er mye kortere og tårene pipler ut lett som en plett (antar at noe er hormonene også)
Har alltid en tyggis i munn :p

Snus og medisin. Fy fader så jævlig det var de to første ukene, nå begynner det å gå seg til, men må putte en pastill eller tyggis i munnen når jeg har spist.

Snus og nesespray. Tar en nicotinfri snus innimellom. Nesespray tar jeg bare på kvelden hvis jeg er altfor tett.

Migrenemedisiner mot anfall... Idretten min :( kunne holdt på til uke 12, men er ikke i form :/

Snus.... Jeg var en Pepsi maxiker før, men nå har jeg nesten ikke lyst på det. Eneste jeg vil ha er melk og oboy....

Blir mest å få et bedre kosthold, kutte ut cola zero og godteriet :p
Men det har gått fint av seg selv nå, blir nok verre etter hvert tror jeg når kvalmen forsvinner. Nå er det jo ingenting som frister :/

Jeg sluttet også med snus, var forferdelig de 2 første dagene, men klarer meg greit nå, så lenge jeg har nikotinfri snus :O

Slutta med snus, vært snusfri i over tre mnd! Kutta kraftig ned på Pepsi Max.

Pepsi max.. max en boks om dagen..og ikke alltid det en gang. Mot opptil 1,5 liter før..

Snus og Pepsi Max :( Er egentlig avhengig av Pepsi Max, men nå klarer jeg såvidt en liten flaske om dagen.

Kaffe, cola og nesespray. Kaffen var verst! Slutta i solidaritet med røyk da fruen gikk med storebror, så den slapp jeg heldigvis nå :)

Mengder med kaffe....

Avhengig jeg ? :D ehm hvor skal jeg begynne:p E-røyk ,Alkohol, Energibrus, Snus, Kaffi, Likørsjokolade ,Blåmuggost ,Spekemat , jeg var heldigvis praktisk talt røykfri men mentalt så satt det fremdeles i at jeg lengtet etter en røyk når jeg ble stressa. Veeldig rart nå som avhengigheten er helt borte jeg er jo 32 så har jo røykt og drukket og snust tja over en lav sko i årevis.Og trodde det ikke var verdt og leve uten disse ....min opplevelse var at alt det kjipe er avhengigheten som manipulerer deg med stadige dårlige dager og opplevelser som gjør det sansynelig at du knekker. De dårlige stundene forsvinner i takt med avhengigheten og du får lyst på andre ting en snus røyk osv. For NOE er en hekta på ,om det er kake eller mandariner eller hva....det meste er sunnere og billigere en snus ;)

Sluttet å snuse og drikke kaffe ett par uker før vi begynte å prøve. Har gått veldig greit for jeg har ikke lyst på hverken snus eller kaffe i det hele tatt. Nå blir jeg dårlig bare av lukta!

Back
Topp