Vil bare si at jeg skjønner deg utrolig godt [emoji2] Jeg ELSKER nikotin og har vært slave i mange år, både av snus og røyk. I forbindelse med at vi gikk i gang med IVF i år ble jeg pålagt å slutte, men det gikk skeis mange ganger før jeg endelig fikk det til. Tror jeg brukte 8 måneder på slutteprosessen og trappet ned med ymse ulike metoder, gikk på smell etter smell, forsøkte igjen, brukte nikotintabletter, onico, tok noen røyk igjen og sånn holdt jeg på. Faktisk var det ikke før positiv test at jeg klarte å holde meg 100 % unna nikotin. Jeg vil si at kvalmen, som for min del startet 3+5, var det som reddet meg. Under prøverørsforsøkene klarte jeg også å holde meg (NESTEN) unna, men det var veldig tøft.
Synes det er synd at man blir møtt med så mye fordommer når man sliter med å slutte med nikotin. Det er VELDIG avhengighetsskapende og man blir jo veldig uvel når man slutter.
Du har min fulle støtte i at dette er vanskelig og jeg synes du er supertøff som klarer å holde deg! Det går bedre etter hvert! Heldigvis [emoji2] Hold ut!