Slutte med nikotin pga gravididet

Jeg slutta og snuse rett før jeg fikk vite at jeg var gravid [emoji4] har gått veldig greit, men prøver og ha en mer avslappet forhold til sluttingen, jeg sa til meg selv «jeg kjøper ingen ny boks, men har jeg lyst på en snus, så tar jeg en snus» [emoji4] har hatt 3 snus etter at jeg «slutta» å har gått veldig bra [emoji6] bare ha trua på deg selv [emoji173]️

Jeg har slutta på dagen hvor jeg har fått positiv test alle 3gangene. Jeg veit det er tøft og veldig slitsomt. Har sliti i hvertfall 2 uker etter, også er det kvitte seg med vanen med å no i leppa. Da hjelper Onico eller fisheman.
Det hele ligger inni mellom øya, du må bare ha trua på deg selv. Finn på noe annet, sysselsett deg. Tenk på at bebi fortjener ikke den nikotinen som du velger. Har også sett bebier bli født med absinenser og unner ingen barn dette:)
Lykke til med slutting:Heartred

Viktig tema. Det er ikke alle som klarer å slutte med nikotin under svangerskap. Har to venninner som ikke har klart å kutte røyk eller andre nikotinprodukter. De følte seg nok elendig med seg selv om ikke andre skulle påpeke det i tillegg. Jeg tror det er veldig stor forskjell fra person til person hvor «enkelt» det er å la det være. Heier på deg!

Så utrolig bra! Kjempegodt jobbet!! [emoji2]

Ser nå at jeg opprettet denne posten 8 desember. Så nå har jeg vert nikotin fri i 17 dager. Det går veldig mye bedre enn hva det gjorde i starten. Nå kjenner jeg det bare inn i mellom

Fantastisk!!! [emoji1319][emoji1319]Bra jobba, stå på videre [emoji173]️

Ser nå at jeg opprettet denne posten 8 desember. Så nå har jeg vert nikotin fri i 17 dager. Det går veldig mye bedre enn hva det gjorde i starten. Nå kjenner jeg det bare inn i mellom
Så flott å høre! Heier deg videre frem, så flink du er som får det til! [emoji4]

Så flink! Jeg har også slutta, og kan fortsatt kjenne suget selv ennå. Jeg sluttet ved positiv test, og det hjelper faktisk å holde seg litt unna andre snusere :)

Back
Topp