Ja, det har jeg merketMi har spist mye gjennom hele dagen. Er totalen på dagen som betyr mest fikk jeg beskjed om, men merker hun sover bedre om hun får middag like før hun legger seg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det har jeg merketMi har spist mye gjennom hele dagen. Er totalen på dagen som betyr mest fikk jeg beskjed om, men merker hun sover bedre om hun får middag like før hun legger seg
Jeg sliter mest med frokostenMi har spist mye gjennom hele dagen. Er totalen på dagen som betyr mest fikk jeg beskjed om, men merker hun sover bedre om hun får middag like før hun legger seg
Lykke tilBlir så mesunnelig her! Vi ammer 3-4 ganger på natten enda.. Er nok mest en vanesak. Flaske, tutt og pappa er tullLille havner på eget rom i natt, så får vi se om det hjelper
![]()
OiiBlir så mesunnelig her! Vi ammer 3-4 ganger på natten enda.. Er nok mest en vanesak. Flaske, tutt og pappa er tullLille havner på eget rom i natt, så får vi se om det hjelper
![]()
Hjalp ingenting! Oppe like mange ganger, bare lengre å gå for en trett mammaOiilykketil.
Legg gjerne med en oppdatering senere om hvordan det går![]()
Hoho nei uff daHjalp ingenting! Oppe like mange ganger, bare lengre å gå for en trett mamma![]()
Vi har vært borti noe liknende, jeg begynte å gi henne litt vann istedeHer har vi bare gått andre veien nå, er inne i en periode hvor han bare spiser mme igjen så er 2-3 flasker fra han legger seg til jeg står opp ca kl 22, 02 og 05 + at han er våken x antall ganger utenom det![]()
Vi har vært borti noe liknende, jeg begynte å gi henne litt vann istede
Våkner hun ellers er det som regel fordi smokken har falt ut![]()
Her er det mere smatte på flaskaHer hjelper det ikke med vann, han er sulten så da får han flaskeellers så våkner han fordi han har rulla seg rundt og ikke gidder/klarer å snu seg tilbake til magen etter som Hvordan han har rulla seg
![]()
Her er det mere smatte på flaskaved 1 tiden tar hun hele flasken.
Hoho den rullingen syns jeg er litt morsom. Hvis hun nettopp har sovna å ruller rundt kan hun våkne opp og skjønner ingenting![]()
Haha jeg vet! Her så ligger hun på magen, med hendene langs siden og rumpa opp i væretJeg er fasinert over alle de snodige stillingene han klarer å sove isom en banan trøkt inni et hjørne er en slager her
![]()
Haha jeg vet! Her så ligger hun på magen, med hendene langs siden og rumpa opp i væretveldig søtt å se på, men det må da være veldig ukomfertabelt
![]()