Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her så våkner hun maaaange ganger gommene muligens. For de fleste gangene så er det bare å gi smokken. De gangene vi gir flaske sutter hun bare litt på den, så går det 20 min så skal hun ha restenVåkner 1-2 ganger mellom 19-08/09 for mat
Vet ikke når de slutter med det da. Har hørt noen si de kan slutte etter 6 mnd, men jeg tror jeg venter til hun er over året før vi prøver å slutte med mat på natta, om hun ikke slutter tidligere av seg selv
Mi er 7 mnd og drikker mme. Spiser heller ikke fulle porsjoner mat enda, så litt derfor vil jeg hun skal spise alt hun kan og vil enda. hønemor jeg, må være sikker på at hun får i seg nok, hihi
Vår spiser grøt i 22-tiden, også våkner han for flaske igjen rundt 6.30. Må innrømme at jeg er usikker på om det kalles å spise på natten Han sovner riktignok igjen, og sover til rundt 9.30.
Oii så flink hva er triksetMatheo har sovet hele natten uten mat siden han var 2.5 mnd, nå sover han ca fra 20-08 ☺ Han har fått mme hele veien da.
Oii så flink hva er trikset
Eller med tenner på vei så er det vel ikke så mange triks
Haha ja det skulle jeg likt å se at min bestemte unge godtok prøvde en gang og resulterte i hyyyyylgråt!Var på 6 mnd kontroll i dag og hs sa at jeg skulle begynne å gi vann på natta ... Er litt kjedeligere enn melk så til slutt så gidder han ikke å våkne fordi han vet at han kun får vann
Oii! Det der må jeg prøve takk for tipsVar på 6 mnd kontroll i dag og hs sa at jeg skulle begynne å gi vann på natta ... Er litt kjedeligere enn melk så til slutt så gidder han ikke å våkne fordi han vet at han kun får vann
Her så får hun grøt i 18 tiden. En time senere er det mme, likevel så våkner hun en del ganger
Går stort sett i å dytte i smokken, gi litt flaske, som hun bare sutter på før hun sovner videre.
Til dere som har barn som sover hele natta igjennom, har barna spist mye mat i forkant?