2015❤️2022
Blir kjent med forumet
Hei. Eg snuser daglig å har gjort det i 6år. Hvordan er det best å slutte mtp graviditen, trappe ned, eller kutte rett av. ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sluttet samme dag som testen viste posetivt. Har snusa i rundt 5år daglig. Har gått bedre enn jeg hadde forventet![]()

tips til nikotinfri snus?
men har hørt andre som er kjempefornøyde med den da. Husk å styre unna snus som inneholder ingefær
det er først nå 8 år etter at jeg ikke tenker på snus engang. Så det tar tid å venne seg av, men det er utrolig deilig å slippe den avhengigheten etterhvert
tenker at et friskt barn er en stor motivasjon for å slutte. 
Slik tenker jeg og. Men syns det var mye lettere å slutte å røyke enn å slutte å snuseBare å bestemme seg og slutte heltda jeg ble gravid med guttungen sluttet jeg med en gang, og dette var etter 8 års bruk av røyk og snus. Begynte ikke igjen etterpå, men kjente lysta på det i flere år
det er først nå 8 år etter at jeg ikke tenker på snus engang. Så det tar tid å venne seg av, men det er utrolig deilig å slippe den avhengigheten etterhvert
tenker at et friskt barn er en stor motivasjon for å slutte.
![]()
Skulle ha me en emoji ogsåSlik tenker jeg og. Men syns det var mye lettere å slutte å røyke enn å slutte å snuse

Slik tenker jeg og. Men syns det var mye lettere å slutte å røyke enn å slutte å snuse

Hjalp å bare ha noe i munnen, så ble mye sånne ting i starten, men det gjør ikke noe, er jo bedre det.
Bestemte meg for å trappe gradvis ned men det gikk mye fortere enn planlagt. Jeg har ikke samvittighet til å snuse når jeg er gravid så de snusene jeg har tatt så ubrukt ut når jeg tok de ut
Nå har det gått to uker og jeg har ikke lenger lyst på snus!