Slutte å rugge vogn

Synnis

Flørter med forumet
Da starter prosjektet slutte å rugge vogn.. Spent på dette :nailbiting:
Aner ikke hvorfor jeg begynte, og angrer veldig. Får ikke gjort annet på dagtid enn å rugge på vognen..:arghh:
Hvis jeg ikke rugger sover kanskje mini 20min, hvis jeg rugger kan han fint sove 3 timer!!

Skal sies at jeg har en gutt som trenger søvnen sin, hvis ikke blir han veldig lei seg.. Men hadde vært deilig å kunne gjort husarbeid med begge henda for en gangs skyld;)

Så nå får jeg ta opp kampen, selv om det kan bli noe slitsomme dager.. Noen som har erfaring eller tips ?:):)
 
Last edited:
Gjorde det med eldste, men hun var kanskje 5 mnd. Gikk bedre enn jeg hadde trodd, likevel gruer jeg meg til å slutte nå. (Rugger ikke hele tiden, men får å få henne til å sovne)
 
Rugger til han sovner. Også slutte.. Får vel bare prøve meg frem. Jeg vet at jeg hvertfall må rugge for å få han til å sovne.. Jeg har ikke hjerte til å la han ligge å gråte.

Så kanskje han tilslutt sovner uten noe..
 
Oi... Sitter du i flere timer og rugger??
Her rugger vi til hun sovner, også rugger jeg om hun våkner - noen ganger sovner hun igjen, andre ganger ikke..
 
Dessverre har jeg laget den uvanen..
Idag har jeg prøvd uten.. Er veldig klar for leggetid nå! Både mor og barn haha :wacky:
 
Huffda! Det er rart med det. Vi lager vaner som etterhvert viser seg å bli uvaner. Men som er utrolig behagelig en periode :) lykke til! Hun blir nok raskt vant til ikke-rukking :)
 
Ja, håper du får snudd trenden fort! :)
 
Back
Topp