Slutte å amme

Skal slutte å amme babyen min som er 8 uker nå når han er 12uker pgr av sykdom å jeg må begynne på livsviktig medisin.

Min svigersøster har kommet med mye stikk mot meg pgr av att jeg skal slutte å amme.Hun vet hvorfor jeg skal slutte å jeg har ikke noe valg. Men hun bare fortsetter.
Siste hun sa var att baby blir deprimert når jeg slutter å amme.

Hun får meg til å føle meg skikkelig dårlig å jeg blir lei meg

..Noen som har hørt att baby blir deprimert?
Skal fremdeles kose baby like mye å sover mye på meg, har mye nærhet løpet av en dag.


Min baby ble deprimert av å amme og ble en helt ny baby da jeg slutta, for å si det litt flåsete. Ikke hør på den latterlig dumme kommentaren til svigersøsteren din.❤️
 
Du har gjort en super jobb og skal ikke ha dårlig samvittighet!:Heartred Jeg vil bare tipse deg om en ting i tilfelle du ikke er klar over det...

Det er ikke alle medisiner man ikke kan amme med selv om det står i pakningsvedlegget. Pakningsvedlegget er skrevet av produsenten, og de tar alle mulige forbehold. Hvis du sjekker hos Relis eller Tryggmammamedisin kan de gi deg et riktig svar på om du kan amme eller ikke med de medisinene du skal ta.

Det er dessverre ikke alle leger som vet dette heller - mange følger bare det som står i pakningsvedlegget.

Svigersøsteren din skal du ikke høre på! Masse lykke til!:Heartred


Hei takk for svar !

Det er sterke medisiner mot alvorlig sykdom. Kan heller ikke bli gravid, om jeg hadde blitt det måtte det vært en abort. :(
 
Back
Topp