Slutta

Prøvde i går, ble dårlig. Blir dårlig av Onico'en også nå :p

Hehe ja jeg kjenner det vrir seg faretruende i magen bare jeg tenker på onico. Den er verre enn vanlig snus (for jeg brukte den frem til jeg ble ekstremt dårlig).

Er 13+6 og denne gangen var det lettere å slutte enn sist. Tror kanskje jeg skal vurdere å ikke begynne igjen :p
 
Hehe ja jeg kjenner det vrir seg faretruende i magen bare jeg tenker på onico. Den er verre enn vanlig snus (for jeg brukte den frem til jeg ble ekstremt dårlig).

Er 13+6 og denne gangen var det lettere å slutte enn sist. Tror kanskje jeg skal vurdere å ikke begynne igjen :p

Ja, den med lakrissmak gjør meg uggen bare med tanken :meh:

Jeg slutta jo sist, begynte igjen på barsel. Kanskje ikke den lureste avgjørelsen jeg tok ;)
 
Jeg bruker den grønne onicoen, for peppermynten svir litt liksom, så det føles litt som å legge inn en god og sterk en. Uten headrush da :p
 
Var i Sverige igår og kjøpte 10 stk lilla onico :):)
Kjempe happy siden her jeg bor så har de kun den grønne... og den lilla måtte jeg kjøre 30 min for å få tak i hehe :p

Kjøpte også energi snus med masse vitaminer og mineraler og den er sånn at man ikke blir brun på tenna hehe.. Men den er kun når jeg må ha forandring fra lakris. . Den smakte sånn noe spes. .
 
Så flinke dere er, alle sammen =) Jeg er ganske flink selv haha, sluttet søndag 1 nov (eller jeg røyket på morgenen. Gjorde det samme som sist, tok meg en røyk, tissa på pinnen, tok meg en røyk igjen, så gikk jeg å sjekka :p
Håper jeg klarer å holde meg for alltid denne gangen her.. Det er verre å slutte den gangen her enn det var forrige gang! Det er vanene som er verst, har veldig lyst å ta meg en røyk etter frokost, etter middag, før jeg skal kjøre bil, før jeg går inn i butikken, når jeg går tur med hunden...osv...
 
Last edited:
Jeg gikk på en smell i går! Måtte ta meg en snus. Har blitt med den ene da jeg ble ordentlig dårlig etter 30 sekunder :p

Det er så sykt tungt å holde seg unna når jeg ikke får trent pga jobben, er inne i en periode full av deadlines så jobber hver kveld, er supersliten og hormonell - DA er det vanskelig å holde viljestyrken oppe!! :dead:

Bra det bare ble en :)

Men du mister nok trangen mer og mer etterhvert..
Jeg håper nå i alle fall det, for sliter til tider selv ;)
 
Var i Sverige igår og kjøpte 10 stk lilla onico :):)
Kjempe happy siden her jeg bor så har de kun den grønne... og den lilla måtte jeg kjøre 30 min for å få tak i hehe :p

Kjøpte også energi snus med masse vitaminer og mineraler og den er sånn at man ikke blir brun på tenna hehe.. Men den er kun når jeg må ha forandring fra lakris. . Den smakte sånn noe spes. .
Den der White greia? Å maj gad! Prøvde en som smakte "sitron". Jeg liker ikke sitron godteri/kaker/andre ting og heller ikke vaskemidler med sitronlukt. Jeg trodde jeg skulle dø av den!! Noe så pyton!
 
Den der White greia? Å maj gad! Prøvde en som smakte "sitron". Jeg liker ikke sitron godteri/kaker/andre ting og heller ikke vaskemidler med sitronlukt. Jeg trodde jeg skulle dø av den!! Noe så pyton!
Lilla onico er vel lakris :)
 
Den der White greia? Å maj gad! Prøvde en som smakte "sitron". Jeg liker ikke sitron godteri/kaker/andre ting og heller ikke vaskemidler med sitronlukt. Jeg trodde jeg skulle dø av den!! Noe så pyton!

Ikke sitron haha men ja den greia der. .. den ble kun til avveksling ja ;)
 
Åiåiåi! Kjøpte Onico med peppermint-smak. Det var andre boller! Var ikke like "tung" smak av den så ble ikke kvalm, hurra! :cheers Liker det ikke til vanlig, men kroppen reagerer så rart for tiden, glad for alt som gjør at dagene går lettere :p
 
Åiåiåi! Kjøpte Onico med peppermint-smak. Det var andre boller! Var ikke like "tung" smak av den så ble ikke kvalm, hurra! :cheers Liker det ikke til vanlig, men kroppen reagerer så rart for tiden, glad for alt som gjør at dagene går lettere :p
Da må jeg prøve den og!
Tror jeg bare røsker med meg en av hver type jeg finner for å prøve jeg :p
 
Åiåiåi! Kjøpte Onico med peppermint-smak. Det var andre boller! Var ikke like "tung" smak av den så ble ikke kvalm, hurra! :cheers Liker det ikke til vanlig, men kroppen reagerer så rart for tiden, glad for alt som gjør at dagene går lettere :p

Ja ikke sant? Vanligvis hater jeg snus med smak av noe slag, men den peppermynte-Onicoen er faktisk veldig bra, føles som å ta en sterk snus :) bare savner sååå å kjenne snusrusen...

Men men, vi har verdens beste grunn til å la være, så det er SÅ verdt det :)
 
Omg! Støttegruppa mi! Godt å ikke være alene. Har også lasta ned slutta appen. Det hjelper å se at penga jeg sparer hoper seg opp :D
Men det hjelper også VELDIG med å legge hele nesa opp I snusboksen og sniffe det littegrann når det blir for ille.
Men f#en heller jenter, dette klarer vi :D
 
Omg! Støttegruppa mi! Godt å ikke være alene. Har også lasta ned slutta appen. Det hjelper å se at penga jeg sparer hoper seg opp :D
Men det hjelper også VELDIG med å legge hele nesa opp I snusboksen og sniffe det littegrann når det blir for ille.
Men f#en heller jenter, dette klarer vi :D

Jeg går og lukter på både snus og vin på kveldstid i helgene. Duften av ordentlig rødvin til maten, ahh ❤️
 
Back
Topp