Slutta

Jeg har brukt Onico i dag. Målet mitt er å klare meg uten noe, men jeg holdt på å flippe! Haha. Jeg har ALDRI hatt en så lang dag på jobb før! Forferdelige abstinenser. Men nå er jeg hjemme, skal lage middag og legge frøkna - så skal jeg dra å trene! Må få rørt meg! 24 timer uten snus nå, pheew! De første dagene som er verst sant :dead:

Tusen takk for all støtte! Og helt SUPERT for min del å ha andre som også skal slutte, da stiller jeg større krav til meg selv om å klare det :joyful:
 
Ja men det er jo supermye bedre enn sterksterk i 45 minutter da! Synes det er bra gjort jeg, og etterhvert så kan du prøve Onico og så til slutt så klarer du deg uten :) Jeg også brukte den sterkeste snusen og hadde den lenge inne. Det er jo helt avsindige mengder nikotin man får i seg da (myyyyye mer enn med røyk), så det å gå ned til svak-svak i 2 min er veldig bra jobba :)
Ja, siden det fortsatt er såpass tidlig enda, så er jeg godt fornøyd med det. Alt er bedre enn ikke noe i hvertfall. Skal kutte helt ut altså, men det funket visst ikke å droppe alt med en gang. Ser også for meg at det vil bli lettere å ikke røre noe som helst senere også når man merker liv/at magen vokser :)

Hvordan finner man ut forresten om den nikotinfrie er skadelig eller ikke?
 
Ja, siden det fortsatt er såpass tidlig enda, så er jeg godt fornøyd med det. Alt er bedre enn ikke noe i hvertfall. Skal kutte helt ut altså, men det funket visst ikke å droppe alt med en gang. Ser også for meg at det vil bli lettere å ikke røre noe som helst senere også når man merker liv/at magen vokser :)

Hvordan finner man ut forresten om den nikotinfrie er skadelig eller ikke?

Tja Google litt?
Jeg har brukt den en del og har ikke fått noen hull eller konsekvenser for tannkjøttet. Var akkurat hos tannlegen ;)
 
Jeg har også slutta! 6 dager helt fri nå. Hadde onico frem til i dag tidlig, da jeg gikk tom og kan ikke kjøpe mer fordi jeg er i utlandet.
Det går greit, men jeg kjenner abstinenser.. Tygger tyggiss, og prøver å ikke tenke på det.
Motivasjonen er spiren. Er bare 4 uker, men det er jo disse ukene den mest kritiske utviklingen skjer. Synd å ta en snus og potensielt ødelegge utviklingen.
Men damer, det er ikke lett selv om det er noen boende i magen!
Lykke til!
 
Jeg har også slutta! 6 dager helt fri nå. Hadde onico frem til i dag tidlig, da jeg gikk tom og kan ikke kjøpe mer fordi jeg er i utlandet.
Det går greit, men jeg kjenner abstinenser.. Tygger tyggiss, og prøver å ikke tenke på det.
Motivasjonen er spiren. Er bare 4 uker, men det er jo disse ukene den mest kritiske utviklingen skjer. Synd å ta en snus og potensielt ødelegge utviklingen.
Men damer, det er ikke lett selv om det er noen boende i magen!
Lykke til!

Så flink du er!! :)
I går kveld gikk det litt lettere, endelig. Trengte ikke Onico'en heller. Formen var forferdelig da, men om det er det som må til for å komme over kneika, so be it! ;)

Går løs på dag nr. 3 nå! :thumright
 
Hvordan går det med de andre slutterne?
Her er det sinnsykt hardt, men prøver å tenke positivt og at det ikke bare er for min egen skyld. Til tider er det ekstremt hardt.. :(
Men jeg SKAL klare det.. Hvordan klarer dere å holde motet oppe? :shy:
 
Jeg sluttet å røyke 18.juni 2012 og begynte da med snus og den sterkeste ..

Men for 8 dager siden kuttet jeg ut den også og begynte med onico. Har funnet ut at jeg er avhengig av vanen og ikke nikotin fordi dette går supert :)
Jeg trenger bare å ha noe i leppa i grunn hehe:)
 
Jeg sluttet å røyke 18.juni 2012 og begynte da med snus og den sterkeste ..

Men for 8 dager siden kuttet jeg ut den også og begynte med onico. Har funnet ut at jeg er avhengig av vanen og ikke nikotin fordi dette går supert :)
Jeg trenger bare å ha noe i leppa i grunn hehe:)

Bra du bare har avhengigheten av å ha noe i leppa. :happy:
Her skriker kroppen etter nikotin, og kan ærlig innrømme at det har gått med en god del fisherman friend, og helst den sterkeste :hilarious:
 
Hvordan går det med de andre slutterne?
Her er det sinnsykt hardt, men prøver å tenke positivt og at det ikke bare er for min egen skyld. Til tider er det ekstremt hardt.. :(
Men jeg SKAL klare det.. Hvordan klarer dere å holde motet oppe? :shy:

Her er det også nikotinen som er issuet. Måtte ty til Onico i dag men blir bare uggen av den.
SYKT tungt inni mellom, i ste tenkte jeg at jeg bare kunne ta EN! Bare EN! Men klarte å stoppe meg selv. Det her er ikke lett :smiley-angry003

Jeg prøver å tenke at nikotinen begrenser tilførselen i blodårene og at det kan skade babyen, men det er så langt frem og vanskelig for meg å måle på en måte, da daler motivasjonen også. Så da prøver jeg heller å tenke at jeg kan smile bredt og tennene mine ikke blir brune! For det ser jeg effekten av hver dag! Haha. Håper jeg kan klare å slutte på ordentlig denne gangen, og at jeg ikke begynner igjen på barsel :p
 
Bra du bare har avhengigheten av å ha noe i leppa. :happy:
Her skriker kroppen etter nikotin, og kan ærlig innrømme at det har gått med en god del fisherman friend, og helst den sterkeste :hilarious:

Haha f.f. kan jo sikkert være til god hjelp sånn da.. haha.. Men lakserende i store mengder kanskje? :p
 
Viktigste er det vel at vi klarer å holde oss uten nikotin hehe..
 
Her er det også nikotinen som er issuet. Måtte ty til Onico i dag men blir bare uggen av den.
SYKT tungt inni mellom, i ste tenkte jeg at jeg bare kunne ta EN! Bare EN! Men klarte å stoppe meg selv. Det her er ikke lett :smiley-angry003

Jeg prøver å tenke at nikotinen begrenser tilførselen i blodårene og at det kan skade babyen, men det er så langt frem og vanskelig for meg å måle på en måte, da daler motivasjonen også. Så da prøver jeg heller å tenke at jeg kan smile bredt og tennene mine ikke blir brune! For det ser jeg effekten av hver dag! Haha. Håper jeg kan klare å slutte på ordentlig denne gangen, og at jeg ikke begynner igjen på barsel :p

Får krysse fingra for at du blir helt nikotinfri, krysser også for meg selv :)
Merker at mangel på nikotin og hormoner er en dårlig miks, kjefta ned samboeren uten grunn i stad. Heh. Menmen, håper han skjønner at det er for en god sak ;)
 
Flinke dere er!!! :)
 
Jeg gikk på en smell i går! Måtte ta meg en snus. Har blitt med den ene da jeg ble ordentlig dårlig etter 30 sekunder :p

Det er så sykt tungt å holde seg unna når jeg ikke får trent pga jobben, er inne i en periode full av deadlines så jobber hver kveld, er supersliten og hormonell - DA er det vanskelig å holde viljestyrken oppe!! :dead:
 
Ja, nå er det gjort. Jeg har lasta ned "Slutta"-appen og lagt fra meg snusboksen. Det var helt ok til jeg la den fra meg, da fikk jeg umiddelbart abstinenser! :p

MEN NÅ SIER JEG DET HØYT! Til så mange jeg kan! For nå SKAL jeg klare det! Gawhd. For en periode det her komme til å bli! Vet ikke om jeg skal sørge eller være glad :wideyed:


Du blir snart kvalm bare av tanken, så det går nok bra
 
Back
Topp