Slutt på permisjon?

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Når er permisjonen deres ferdig?

Jeg fant et skriv der det stod at permisjonen er ferdig 11 mars. Vi har 80%. Er det da min permisjon er ferdig eller begges tilsammen?
Termin var 2 april, fødte 27 mars og gikk ut i permisjon 13 mars. 5 uker med ferie ble tatt ut i sommer.
 
Min er ferdig 19. februar. Fødte 4. april, har 80% dekning og ikke tatt ut ferie.

Så da er det vel din som er ferdig 11. mars? :)
 
Når er permisjonen deres ferdig?

Jeg fant et skriv der det stod at permisjonen er ferdig 11 mars. Vi har 80%. Er det da min permisjon er ferdig eller begges tilsammen?
Termin var 2 april, fødte 27 mars og gikk ut i permisjon 13 mars. 5 uker med ferie ble tatt ut i sommer.
Er nok din som er ferdig då, om det står ditt navn på papiret. ;) Husk at pappaen må søke før din permisjon går ut, ellers vil han miste det antall dager søknaden kjem for seint. (Uansett om han skal ha sammenhengande permisjon eller oppdelt)
 
Det er nok din som er ferdig ja. Han må jo sende egen søknad og får egne papirer med datoer ;)
Jeg har begynt å jobbe og pappaen er hjemme til midten av mars :)
 
Akkurat nå skulle jeg ønske jeg hadde valgt 80% også. Permisjonen min var ferdig 18. Desember!
 
Jeg begynner på jobb 17 mars! Det er 80% dekning + 5 uker ferie! Begynner et par uker før frøkna blir 1 år, og da skal mannen ha sine uker :) Heldigvis har jeg igjen all ferien for 2016 :)
 
Begynner på jobb i september :)

9 måneder ulønnetpermisjon
 
Back
Topp