*Susanne83*
Forelsket i forumet
Ja,her har vi vel mange valgmuligheter..Selv bor jeg på Torshov
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lissyjane
Hele Oslo er slum haha neida. Grønland er i hvertfall slum. Jeg var jo livredd for å gå der selv på høylys dag[8D]
ORIGINAL: _Alex..Micamor_
[8D]Har (nesten) aldri satt mine ben på feil side av Akerselven..
[:D]Men ,hvor det er "slum" i Oslo? Har ikke peiling!! Har bare bodd på Majorstua og på Kringsjå jeg - og flyttet til Bærum.
[8|]Noen av drabantbyene, hvor det er overtall av våre nye landsmenn ,betrakter jeg som "dårlige bo-omeråder" Samme med en del omeråder i sentrum øst. Rotter på Frogner kunne jeg fint levd med[:)] ,verre med gjenger på Furuset liksom[&:]
ORIGINAL: Tinkaling
jeg er fra Mortensrud og stedet har blitt drit sted og slum +++
foreldrene mine begynner å misstrives selv og har lyst å flytte rundt der vi bor nå[:D]
ORIGINAL: Skorpio82
foreldrene mine begynner å misstrives selv og har lyst å flytte rundt der vi bor nå[:D]
Ja. Mortensrud/Lofsrud er slum.. (rundt Mortensrund barnekole og lofsrud ungdomskole)..
Men Dal og Brenna som er litt bortenfor er mye bedre.
ORIGINAL: Hyssamaia!
Ja. Mortensrud/Lofsrud er slum.. (rundt Mortensrund barnekole og lofsrud ungdomskole)..
Dal Brenna er fint.. jeg bor på bjørndal, syntes ikke det er slum her. Masse store fine hus / villaer[:D] Men fikk litt bakoversveis når jeg hørte noen kalle bjørndal for pengegropa[8D]
ORIGINAL: Eier av en gutt
ORIGINAL: Hyssamaia!
Dal Brenna er fint.. jeg bor på bjørndal, syntes ikke det er slum her. Masse store fine hus / villaer[:D] Men fikk litt bakoversveis når jeg hørte noen kalle bjørndal for pengegropa[8D]
Kommer an på hvilken del av Bjørndal du bor på. Vi bodd i Granberg borettslag (de gule mursteins lav blokkene) inntil for kort tid siden og jeg er over lykkelig for å ha kommet vekk. Syns de er slum, men andre deler av Bjørndal er helt OK