Hva synes dere er mest slitsomt for tiden?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror nok hormonene har det rimelig artig i kroppene våre xD. Er jo ikke så lenge til oul nå da. Jeg har 24. Var værre når noen hadde vare dager igjen og vi 1 mnd + nå er det jo snart bare 1 ukeSmerten i livmora (trur det heiter ligamentsmerter, altså i dei "banda" som held på plass livmora) er noke skikkelig dritt, sliter med det. Har også begynt å få veldig ilt i korsryggen, redd for at det er noke bekken greier på gang.... Savner matlyst! Og kunne tenkt meg ei mindre dose med hormoner![]()
Ellers så syns eg det går veldig fint, og kan nok ikkje klage på svangerkapet. Da eg syns er verst nå er å klare å vente heilt til den 25, for først då skal eg på oul![]()
Førstegangs - Desemberbaby <3
Tror nok hormonene har det rimelig artig i kroppene våre xD. Er jo ikke så lenge til oul nå da. Jeg har 24. Var værre når noen hadde vare dager igjen og vi 1 mnd + nå er det jo snart bare 1 uke
Åå så synn. Håper det ordner seg. Evt. Får du finne en fin måte å dele øyeblikket med. Mannen min jobber heldigvis ganske så fleksibelt. Vi var på tidlig ul og det var tårer og latter. Og for en vanvittig følelse. Og det var bare en klump med dotter på. Nå blir det en mini baby. Helt vanvittig hvor vi venter på å få se lille. Håper den neste uka går fortStakkars menn som må leve med ossheldigvis minker det! Hadde faktisk oul tidligare, no på fredag men måtte bytte den for at mannen skulle få vere med. No ser det dessverre ut så han ikkje får vere med uansett så angrer på at eg flytta timen, æsj så utålmodig! Teller snart timer
![]()
Å nei!? Har du vært hos legen? :-oAt jeg tror slimproppen ikkke sitter der og etter at den kom ut har jeg hatt sykt mye kynnere og jeg kan ikke lenger gå 5 meter uten at kynnere stopper meg opp.
Null sex, og ingen fysisk aktivitet![]()
Åå så synn. Håper det ordner seg. Evt. Får du finne en fin måte å dele øyeblikket med. Mannen min jobber heldigvis ganske så fleksibelt. Vi var på tidlig ul og det var tårer og latter. Og for en vanvittig følelse. Og det var bare en klump med dotter på. Nå blir det en mini baby. Helt vanvittig hvor vi venter på å få se lille. Håper den neste uka går fort
Det var jo bra da.Var også på tidlig ul, då fekk han heldigvis vere medvar ein vanvittig opplevelse, kom noken tårer her også
![]()
Vi får prøver å finne måter og aktiviteter som får veka til å fort!blir så spennende! Grugleder meg
lykke til på oul!
![]()