Slitsomt

AuroraBorealis

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Junilykke2018
Hva synes dere er mest slitsomt for tiden?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg nyter svangerskapet nå, så godt som det er mulig med dårlig korsrygg. Et bekken som er kranglete men det overlever jeg. Men forstoppelse er noe dritt. Da værker det helt sykt i korsryggen. Presser på. Og den smerten i livmorsbåndene eller hva det nå heter. Hvor lenge varer den stikkingen? Hele svangerskapet eller bare deler?

Smerten i livmora (trur det heiter ligamentsmerter, altså i dei "banda" som held på plass livmora) er noke skikkelig dritt, sliter med det. Har også begynt å få veldig ilt i korsryggen, redd for at det er noke bekken greier på gang.... Savner matlyst! Og kunne tenkt meg ei mindre dose med hormoner ;)
Ellers så syns eg det går veldig fint, og kan nok ikkje klage på svangerkapet. Da eg syns er verst nå er å klare å vente heilt til den 25, for først då skal eg på oul :)

Førstegangs - Desemberbaby <3

Jeg synes det mest slitsomme er bekkenet som krangler! Ute og gikk tur i formiddag, hadde såå mye planer for alt som skulle gjøres inne siden været ikke har vært helt topp, men etter turen endte jeg rett ut på sofaen istedet..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg nyter ukene nå. Vet fra forrige gang at de 15-10 siste ukene kan bli vanvittig slitsomme med bl.a. lite søvn, kynnere og symfyseløsning.

Smerten i livmora (trur det heiter ligamentsmerter, altså i dei "banda" som held på plass livmora) er noke skikkelig dritt, sliter med det. Har også begynt å få veldig ilt i korsryggen, redd for at det er noke bekken greier på gang.... Savner matlyst! Og kunne tenkt meg ei mindre dose med hormoner ;)
Ellers så syns eg det går veldig fint, og kan nok ikkje klage på svangerkapet. Da eg syns er verst nå er å klare å vente heilt til den 25, for først då skal eg på oul :)

Tror nok hormonene har det rimelig artig i kroppene våre xD. Er jo ikke så lenge til oul nå da. Jeg har 24. Var værre når noen hadde vare dager igjen og vi 1 mnd + nå er det jo snart bare 1 uke

Tror nok hormonene har det rimelig artig i kroppene våre xD. Er jo ikke så lenge til oul nå da. Jeg har 24. Var værre når noen hadde vare dager igjen og vi 1 mnd + nå er det jo snart bare 1 uke

Stakkars menn som må leve med oss ;) heldigvis minker det! Hadde faktisk oul tidligare, no på fredag men måtte bytte den for at mannen skulle få vere med. No ser det dessverre ut så han ikkje får vere med uansett så angrer på at eg flytta timen, æsj så utålmodig! Teller snart timer :)

Stakkars menn som må leve med oss ;) heldigvis minker det! Hadde faktisk oul tidligare, no på fredag men måtte bytte den for at mannen skulle få vere med. No ser det dessverre ut så han ikkje får vere med uansett så angrer på at eg flytta timen, æsj så utålmodig! Teller snart timer :)

Åå så synn. Håper det ordner seg. Evt. Får du finne en fin måte å dele øyeblikket med. Mannen min jobber heldigvis ganske så fleksibelt. Vi var på tidlig ul og det var tårer og latter. Og for en vanvittig følelse. Og det var bare en klump med dotter på. Nå blir det en mini baby. Helt vanvittig hvor vi venter på å få se lille. Håper den neste uka går fort

Å løpe etter den aktive snart 1 åringen min dagen lang, d e slitsomt d! :P

Sent from my iPad using BV Forum

Bekkenet! Jeg er glad i å være aktiv! Å liker å stelle å styre hjemme. Men er jeg mye på beina og gjør litt med kroppen, så er bekkenet helt forferdelig og jeg klarer snaut å snu meg i senga om natta! Ellers merker jeg lite til noe, å syns det er mest koselig å gå gravid nå :D ❤️

Desember 2014

Bruker App

At jeg tror slimproppen ikkke sitter der og etter at den kom ut har jeg hatt sykt mye kynnere og jeg kan ikke lenger gå 5 meter uten at kynnere stopper meg opp. :(
Null sex, og ingen fysisk aktivitet :(

Termin 15. mars, så kort på vei. Men føles som jeg er fullstendig forstoppet! Enda jeg ikke er det. Rimelig ubehagelig. Men det hele er så rart og morsomt (første gang jeg er gravid) at det egentlig ikke gjør så mye :) Blir morsomt å informere sambo på onsdag....

Varmen, flytting :)

At jeg tror slimproppen ikkke sitter der og etter at den kom ut har jeg hatt sykt mye kynnere og jeg kan ikke lenger gå 5 meter uten at kynnere stopper meg opp. :(
Null sex, og ingen fysisk aktivitet :(
Å nei!? Har du vært hos legen? :-o

Trøtthet som ikke går over. Bekkenet. Og aktivisere en 1 åring og 4 åring i ferien.

Åå så synn. Håper det ordner seg. Evt. Får du finne en fin måte å dele øyeblikket med. Mannen min jobber heldigvis ganske så fleksibelt. Vi var på tidlig ul og det var tårer og latter. Og for en vanvittig følelse. Og det var bare en klump med dotter på. Nå blir det en mini baby. Helt vanvittig hvor vi venter på å få se lille. Håper den neste uka går fort

Var også på tidlig ul, då fekk han heldigvis vere med :) var ein vanvittig opplevelse, kom noken tårer her også :)
Vi får prøver å finne måter og aktiviteter som får veka til å fort! :) blir så spennende! Grugleder meg :) lykke til på oul! :)

Var også på tidlig ul, då fekk han heldigvis vere med :) var ein vanvittig opplevelse, kom noken tårer her også :)
Vi får prøver å finne måter og aktiviteter som får veka til å fort! :) blir så spennende! Grugleder meg :) lykke til på oul! :)

Det var jo bra da.

Å aktivisere snart 2 åringen og 7 åringen... Begge i heftig trass alder. Isted brukte vi 1 1/5 time på å gå noe som vanligvis tar 15 min. Endte med en hylende og sprellende gutt under armene resten av veien hjem.
Au.

Appen

Back
Topp