Trollveitja
Elsker forumet
Varmen, matlysten, søvnløshet og mageknip... Selvsagt er alt sammen kombinert og gjerne med andre problemer også. Er sliten 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer. I dag var det hardt altså. Trodde jeg skulle gå i gulvet. Så ble kontorrotte i stede. Hærsens varme og ligamentsmerter.Å jobbe. ..
♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡
Taster på appen![]()
Life is good. Enda godt det kommer en overaskelse til slutt. Eller så har dette kinderegg styret vært unødvendig. Hehe. Mageknipe er noe herk. Blir jo helt utslått.Varmen, matlysten, søvnløshet og mageknip... Selvsagt er alt sammen kombinert og gjerne med andre problemer også. Er sliten![]()
Kan ikke si at det var noe jeg ble solgt på... hørtes ikke spesielt morsomt ut. Håper det kom et godt øyeblikk etter på. Som gjorde det hele litt fjernt <3Å aktivisere snart 2 åringen og 7 åringen... Begge i heftig trass alder. Isted brukte vi 1 1/5 time på å gå noe som vanligvis tar 15 min. Endte med en hylende og sprellende gutt under armene resten av veien hjem.
Au.
Appen
Blir bedre når varmen gir seg, nyter alle bevegelser og all kosen. Men lett å henge seg opp i det slitsomme når det står på, er jeg helt fin i kroppen er alt glemt, hehe. Liker spenningen jeg da, krysser fingrene for at lille ikke vil vise kjønn neste uke. Er så nysgjerrig, mannen vil vite så vi ble enige om å vite selv om det har vært morsomt å vente. Blir nesten som å åpne kinderegget før man spiser sjokoladenLife is good. Enda godt det kommer en overaskelse til slutt. Eller så har dette kinderegg styret vært unødvendig. Hehe. Mageknipe er noe herk. Blir jo helt utslått.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Har slimproppen gått allerede? Håper det går bra med deg !At jeg tror slimproppen ikkke sitter der og etter at den kom ut har jeg hatt sykt mye kynnere og jeg kan ikke lenger gå 5 meter uten at kynnere stopper meg opp.
Null sex, og ingen fysisk aktivitet![]()
Å nei!? Har du vært hos legen? :-o
Har slimproppen gått allerede? Håper det går bra med deg !
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg fikk jo UL samme dagen som dette skjedde, men han så knapt på livmorhalsen med apparatet. Han sjekket ikke om slimproppen satt der.
Jeg føler vel i etterkant at han burde gjort det. Jeg føler meg slett ikke trygg ettersom jeg fikk enormt mye kynnere etter episoden.
Altså ikke bare etter den runden i halmen, men hver gang jeg gjør noe som helst fysisk aktivitet.
Fra huset vårt til busstoppet er det 450 meter og skal jeg gå dit må jeg ha to pauser fordi kynnerne kommer så til de grader at jeg må puste meg gjennom de, det er ikke normalt.
Jeg tror det har en sammenheng, for hvis det virkelig er slimproppen som har gått så bør jeg feks ikke ha sex ettersom det kan sette igang fødsel.
Har hatt oul i etterkant og, men da sjekket de ikke etter livmorhalsen.
Har hatt telefonkontakt med en JM som mener jeg bare skal leve helt som normalt, men det tar jeg ikke sjansen på uten at noen har bekreftet eller avkreftet at slimproppen er der.
Jeg har ikke lyst til å bli rugehøne (sengeliggende).
Ringte JM i stad, men på timekortet mitt står det etter telefondamens mening feil telefontid så jeg må forsøke igjen i morgen
Men jeg har bestemt meg for at noen må sjekke så jeg kan ta eventuelle forhåndsregler. Jeg vet bare ikke om det må være jordmor, gynekolog eller om legen har kompetanse til dette (tviler vel igrunn).
Off, det hørtes ikke godt ut! Hadde blitt bekymra selv. Ta deg en tur til legen igjen, bedre med en tur for mye enn for lite! God bedring!Jeg vet faktisk ikke. Men en vokspropp med slimklump og blod i ene enden kom ut etter seg for ca 3 uker siden og i etterkant har jeg hatt ekstreme kynnere ved den miste lille aktivitet. Jeg hadde ikke det i forkant og disse må jeg puste meg gjennom og stoppe helt opp, så jeg er litt bekymret.![]()
Gjør den det?Uff høres skummelt ut. Men slimproppen bygges opp igjen
♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡
Taster på appen![]()
Hva synes dere er mest slitsomt for tiden?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Oida.. Be om en hastetime hos gynekologen så du får sjekket det ut. Tror ikke fastlegen har så god peil på akkurat det der. Vi får håpe alt går braklem
Jeg sliter med lungekapasiteten og mye små magesmerter/ligamentstrekk. Lillegutt har nå en kveldsrutine på å vri seg helt rundt mens han ligger helt nederst i livmoren kjennes det ut som. Får en vanvittig brennende følelse med masse bevegelse i 1-2 min...går heldigvis fort over, men er ubehagelig. Ellers er det den konstante bekymringen av "har ikke kjent liv enda idag". Ubegrunnet foreløpig, for han er mye i aktivitet, men avogtil glemmer jeg å kjenne etter, og da stiger uroen. Men nyter tiden gjør jeg så absolutt!