Lodviss
Elsker forumet
Jeg er nå på besøk hos mine svigerforeldre... Som vi er ca. hver helg (hele helgene)!! Sambo skal absolutt opp hele tiden, og det begynner å gå meg på nervene. Han er redd for at hans foreldre skal gå glipp av noe, ettersom de bor lengre borte enn mine foreldre. Selv om mine foreldre ikke får sett henne mye i løpet av ukedagene, når de er på jobb. Vi går oppi hans foreldre hele tiden her, og de tar fullstendig kontrollen på Alma når vi er her. Jeg føler meg rett og slett som en matstasjon, får bare ha henne når jeg skal amme henne.
Jeg får jo nesten ikke være borti henne når vi er her. Sambo jobber en del på gården når vi er her, og jeg og Alma er alene med foreldrene hans. Jeg kan ikke gå noen plass uten at de skal henge seg på Alma.. Strevsomt. Og de skal forteller hva jeg skal gjøre/ikke skal gjøre hele tiden.
Jeg har prøvd å si i fra til dem på en grei måte at også jeg ønsker å være sammen med henne, føler jo jeg har rett på det som mor!!!? Men blir ikke hørt. Jeg har sagt det til sambo, men han mener jeg gjør en stor sak ut av ingenting...
Kanskje det er det jeg gjør også, ikke vet jeg... Men plagsomt er det uansett.
Noen som har det på samme/lignende måte?
Kjente det var godt å få ut noe frustrasjon! [:D][8D]
Jeg får jo nesten ikke være borti henne når vi er her. Sambo jobber en del på gården når vi er her, og jeg og Alma er alene med foreldrene hans. Jeg kan ikke gå noen plass uten at de skal henge seg på Alma.. Strevsomt. Og de skal forteller hva jeg skal gjøre/ikke skal gjøre hele tiden.
Jeg har prøvd å si i fra til dem på en grei måte at også jeg ønsker å være sammen med henne, føler jo jeg har rett på det som mor!!!? Men blir ikke hørt. Jeg har sagt det til sambo, men han mener jeg gjør en stor sak ut av ingenting...
Kanskje det er det jeg gjør også, ikke vet jeg... Men plagsomt er det uansett.
Noen som har det på samme/lignende måte?
Kjente det var godt å få ut noe frustrasjon! [:D][8D]